The news is by your side.

Advertisement

بریگزٹ ڈیل مکمل ہونے کے قریب ہے، برطانوی وزیراعظم تھریسامے

لندن: برطانوی وزیراعظم تھریسامے نے کہا ہے کہ بریگزٹ ڈیل مکمل ہونے کے قریب ہے لیکن مذاکرات انتہائی مشکل ہیں۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق تھریسامے سٹی آف لندن میں لارڈ میئر لندن کے بینکوئٹ سے خطاب کررہی تھیں، تھریسامے نے کہا ہے کہ وہ بریگزٹ کے معاملے پر یورپی اتحاد سے معاہدہ کرنے کے انتہائی قریب ہیں۔

برطانوی میڈیا کے مطابق کابینہ اجلاس میں تھریسامے کو اپنے ہی وزراء سے سخت مزاحمت کا سامنا ہوسکتا ہے، مذاکرات میں شمالی آئرلینڈ بارڈر اصل تنازع ہے۔

رپورٹ کے مطابق کابینہ اجلاس میں معاہدہ وزرا کو دکھانے تک تیار نہیں ہوگا حتیٰ کہ تھریسامے کی کابینہ کے وزراء کی جانب سے بھی اجلاس میں خوب تنقید متوقع ہے۔

مزید پڑھیں: بریگزٹ معاملہ، برطانیہ اور یورپی یونین معاہدے کے مسودے پر متفق

چند وزراء کو یورپی اتحاد سے ہونے والے ممکنہ معاہدے پر شدید تحفظات ہیں، مذاکرات میں شمالی آئرلینڈ بارڈر اصل تنازع ہے اسی مسئلے کے باعث مذاکرات میں تعطل آیا تھا۔

دوسری جانب اپوزیشن نے ممکنہ ڈیل کو پارلیمان میں ووٹ کے ذریعے ختم کرنے کی بھی دھمکی دی ہے، حزب اختلاف کا کہنا ہے کہ اس نازک مرحلے میں پارلیمان کو اس خطرے سے دوچار نہ کیا جائے کہ وہ بغیر کچھ جانے فیصلہ کرے۔

خیال رہے کہ بریگزٹ ڈیل نہ ہونے کی صورت میں ملین پاؤنڈ کے سیکڑوں منصوبے شروع کرنے ہوں گے اور برطانوی معیشت کو نقصان کا اندیشہ ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ برطانوی وزیر خارجہ فلپ ہمونڈ کا کہنا تھا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ یورپی رہنما برطانیہ کے ساتھ بریگزٹ ڈیل چاہتے ہیں اس حوالے سے اقدامات کرنے ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں