The news is by your side.

Advertisement

سدرہ امین کی شاندار بیٹنگ، پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو شکست دے کر ون ڈے سیریز اپنے نام کرلی

دبئی: پاکستان ویمن کرکٹ ٹیم نے تیسرے ون ڈے میں ویسٹ انڈیز کو شکست دے کر ون ڈے سیریز اپنے نام کرلی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور ویسٹ انڈیز کی ٹیموں کے مابین تیسرا ون ڈے دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا گیا، جس میں ویسٹ انڈیز کی کپتان نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا اعلان کیا۔

ویسٹ انڈیز ویمن نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 47 اوورز میں اسکور بورڈ پر 159رنز جوڑے اور پاکستان کو جیت کے لیے 160 رنزکا ہدف دیا۔  ویسٹ انڈیز کی آر ایس ٹیلر 52 رنز بنا کر نمایاں بلے باز رہیں۔

قومی کرکٹ ٹیم کی جانب سے ڈیانا بیگ اور نشرا ساندھو نے 3 وکٹیں لیں جبکہ ثنا میر ، کائنات امتیاز اور عالیہ ریاض نے ایک ایک کھلاڑی کو پویلین کی راہ دکھائی۔

مزید پڑھیں:پاکستان ویمن ٹیم نے ویسٹ انڈیز کو 34 رنز سے شکست دے دی

ہدف کے تعاقب میں گرین شرٹس نے بیٹنگ کا آغاز کیا تو 32 کے مجموعی اسکور پر ناہیدہ اکرم آؤٹ ہوکر پویلین روانہ ہوئیں بعد ازاں سدرہ امین اور جویریہ نے محتاط انداز میں بٹینگ کی، پاکستان کی دوسری وکٹ 76 کے مجموعی اسکور پر گری، 6 رنز اضافے کے بعد تیسری، 128 پر چوتھی، 132 پر پانچویں اور 139 پر چھٹی وکٹ گری۔

پاکستان ویمن ٹیم نےہدف 6وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرکے  ویسٹ انڈیز سے ٹی ٹوئنٹی سیریز کا بدلہ چکتا کرلیا، سدرہ امین نے 52 رنز کی زبردست اننگز کھیلی، سدرہ امیدن کو مین آف دی میچ کا ایوارڈ دیا گیا۔

خیال رہے کہ دو روز قبل دبئی میں کھیلے جانے والے دوسرے ون ڈے میچ میں قومی ٹیم نے مقررہ اوورز میں 240 رنز بنائے تھے، 241 رنز کے تعاقب میں ویسٹ انڈیز ویمن ٹیم 206 رنز پر ڈھیر ہوگئی تھی۔

پاکستان ویمن ٹیم نے ویسٹ انڈیز کی ٹیم کو شکست دے کر تین میچوں کی سیریز 1-1 سے برابر کردی تھی۔

تیسرا ٹی ٹوئنٹی : پاکستان ویمن ٹیم نے ویسٹ انڈیز کو شکست دے دی

واضح رہے کہ پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین میچوں پرمشتمل ٹی ٹوئنٹی سیریز مہمان ٹیم نے 1-2 سے اپنے نام کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں