اشتہاری ملزم اور پولیس کے درمیان فیس بک پر دلچسپ مکالمہ -
The news is by your side.

Advertisement

اشتہاری ملزم اور پولیس کے درمیان فیس بک پر دلچسپ مکالمہ

واشنگٹن: امریکا کے اشتہاری ملزم نے فیس بک پر پولیس کا اسٹیس پڑھ کر خود کو قانون کے حوالے کردیا۔

تفصیلات کے مطابق واشنگٹن پولیس نے اپنے فیس بک پیج پر 29 نومبر کو اعلان کیا کہ 38 سالہ انتھونی اکیر اشتہاری ملزم ہے، اس کی موجودگی کے بارے میں جو کو بھی اطلاع ہو وہ فوری طور پر آگاہ کرے۔

Wanted Wednesday! Anthony Akers (38) is wanted by the Department of Corrections for Failure to Comply. If you have any information please call 509-628-0333.

Posted by Richland WA Police Department on Wednesday, 28 November 2018

حیران کن طور پر چور نے اپنی گرفتاری کا اسٹیٹس پڑھا اور پولیس کو جواب دیا کہ میں خود کو قانون کے حوالے کرنے کے لیے تیار ہوں، بس تھوڑا سا وقت درکار ہے۔

محکمہ پولیس کے ترجمان نے جواب در جواب دیتے ہوئے کہا کہ ’ہم آپ کو تلاش کرنے میں ناکام رہے، ہمارے دفتری اوقات پیر تا جمعہ صبح 8 بجے سے شام پانچ بجے تک ہیں، اگر آپ کو تھانے آنے کے لیے ٹرانسپورٹ کی سہولت درکار ہوں تو 0333-628-509 پر رابطہ کریں، ہم اپنی گاڑی بھیج دیں گے‘۔

انتھونی نے پولیس کا شکریہا ادا کرتے ہوئے کہا کہ میں آئندہ 48 گھنٹوں میں خود تھانے پہنچ کر گرفتاری دے دوں گا۔

ملزم اور پولیس کی فیس بک چیٹنگ سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر وائرل ہوئی اور دیگر صارفین اس سے بہت زیادہ محظوظ ہوئے۔

انتھونی نے اپنا وعدہ پورا کرتے ہوئے 48 گھنٹے بعد از خود گرفتار دی تو پولیس نے فیس بک پر تھانے میں لی گئی تصویر شیئر کرتے ہوئے ملزم کا شکریہ بھی ادا کیا۔

پولیس افسر نے انتھونی سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ آپ اشتہاری تھے مگر فیس بک پر جواب پڑھنے کے بعد ہم نے آپ کی تلاش کا کام روک دیا تھا اور امید تھی کہ آپ خود ہی تھانے آکر گرفتاری دے دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں