The news is by your side.

Advertisement

کربلا،زائرین کی آمد جاری

کربلا : یوم عاشورہ پر بی بی زہرہ کو پرسہ دینے اورغم حسین سے اپنی آنکھوں کو نم کرنے کے لیے دنیا بھر سے لاکھوں زائرین کربلا پہنچ گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق یوم عاشورہ منانے کے لیے دنیا بھرسے لاکھوں زائرین اور عزادار عراق کے مقدس ترین شہرکربلائے معلی پہنچ گئے ہیں جہاں ماتمی مجالس سجائی جا رہی ہیں اور جناب زہرہ کو سلام و مرثیہ پیش کیا جا رہا ہے جب کہ نوحوں پر سینہ کوبی کا سلسلہ بھی جا ری ہے۔

kerbala-1

زاکرین مقام حسین اور شہادت اہل بیت کے فضائل بیان کررہے ہیں اور فکر حسینی سے زائرین کے دلوں کو منور کر رہے ہیں جب کہ مصائب مظلوم امام کو بیان کرتے ہوئے رقت ٓمیز مناظر دیکھنے کو مل رہے ہیں ہر آنکھ اشک بار ہے اور ہر ہاتھ سینہ کوبی میں مصروف نظر آتا ہے۔

kerbala-2

لیوں تو لاکھوں غیرملکی زائرین یوم عاشورہ کی مجالس اورسید الشہدا حضرت امام حسین رضی اللہ عنہ اور آپ کےاصحابِ باوفا کے روضے کی زیارت کے لئے کربلا پہنچے جن میں ایران، پاکستان اور بھارت سے آنے والے زائرین کی تعداد سب سے زیادہ ہے۔

kerbala-3

ذرائع کے مطابق عراق کےمختلف شہروں سے کربلا آنے والوں کی تعداد میں تاحال مسلسل اضافہ ہو رہا ہے جب کہ دیگر شہروں سے آنے والے راستے پیدل چلنے والے زائرین سے بھرے پڑے ہیں جو آج شام تک کربلا پہنچیں گے۔

اس حوالے سے کسی بھی ممکنہ دہشت گردی کے واقعات سے نمٹنے کے لیے کربلامیں سخت سیکورٹی انتظامات کیےگئےہیں اورخصوصی ویجلنس پروگرام پرعلمدرآمد کیا جارہا ہے اور ساتھ ہی عراق کےدیگرشہروں میں بھی حفاظتی اقدامات سخت کردیےگئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں