The news is by your side.

تحریک انصاف کا محسن نقوی کی تعیناتی کے خلاف آج عدالت جانے اور ملک گیر احتجاج کا اعلان

اسلام آباد : تحریک انصاف نے محسن نقوی کی تعیناتی کے خلاف آج عدالت جانے اور ملک گیر احتجاج کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیراعلیٰ پنجاب محسن نقوی کی تعیناتی کیخلاف پی ٹی آئی نے آج عدالت جانے کا اعلان کردیا۔

پنجاب کے پانچ بڑے شہروں میں نگران وزیراعلیٰ پنجاب کی تقرری کیخلاف آج احتجاج بھی کیا جائے گا۔

گذشتہ روز چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے اعلان کیا تھا کہ کل لاہور اور بدھ کوراولپنڈی میں احتجاج کیا جائے گا۔

بعد ازاں پی ٹی آئی رہنما فواد چوہدری نے کہا تھا کہ محسن نقوی کی نگراں وزیراعلیٰ پنجاب تقرری انتہائی غلط فیصلہ ہے، ان پر بہت سے اعتراض ہیں، وہ نیب کیساتھ پلی بارگین کرچکے ہیں۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ عدالت کے ساتھ ساتھ ہمارے پاس احتجاج کا بھی راستہ ہے، پی ٹی آئی کی جانب سے 5 بڑے شہروں میں احتجاج ہوں گے، لاہور، پھر راولپنڈی، ملتان، فیصل آباد اور گوجرانوالہ میں احتجاج ہوگا۔

انھوں نے کہا تھا کہ عمران خان کا صرف آخری ایکسرےرہ گیاہےپھروہ بھی عوام کیساتھ ہوں گے ، الیکشن کمیشن نےناانصافی کی ہے متنازع فیصلےنہیں کرنےچاہئیں، ہم چاہتے تھے ملک بھرمیں عام انتخابات ہوں اس لیےمستعفی ہوئے تھے لیکن الیکشن نہیں ہوئے توہم نے بھی اپنی اسٹریٹیجی تبدیل کردی ہے۔

وزیراعظم کے اعتماد کے ووٹ کے حوالے سے رہنما پی ٹی آئی نے کہا کہ ہم قومی اسمبلی میں اعتمادکےووٹ کیلئےجاناچاہتےتھے، ہمیں معلوم تھاکہ شہبازشریف اکثریت کھوچکےہیں اعتمادکاووٹ نہیں ملےگا، آئین کےمطابق پارلیمانی کمیٹی کےفیصلےکی اہمیت ہےارکان کی نہیں۔

استعفوں کی منظوری سے متعلق فواد چوہدری کا مزید کہنا تھا کہ ہمارا راستہ روکنے کیلئے قومی اسمبلی سے استعفے کی منظوریاں دی گئیں، رن آف الیکشن تو اعتماد کے ووٹ کے بعد کی کہانی ہے، شہباز شریف کو اعتماد کا ووٹ لینے دیں پھر ہمارے پاس اور بھی سرپرائز ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں