The news is by your side.

Advertisement

بھارتی نوجوان راتوں‌ رات کروڑ پتی بن گیا

دبئی : متحدہ عرب امارات میں بھارتی 21 سالہ نوجوان نے 70 لاکھ اماراتی درہم کی لاٹری جیت لی.

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست کیرالہ سے تعلق رکھنے والے 21 سالہ نوجوان راہول ورگیسی سے 70 لاکھ اماراتی درہم کی لاٹری جیتی ہے, جو 12 کروڑ 70 لاکھ بھارتی روپے بنتے ہی۔

راہول نے متحدہ عرب امارات کی تاریخ کی سب سے بڑتی لاٹری جیتی ہے، بھارتی نوجوان کا کہنا تھا کہ میں نے دوسری بار لاٹری کا ٹکٹ خرید کر اپنی قسمت آزمانے کا فیصلہ کیا تھا۔ مجھے لاٹری کی رقم جیتنے کا ذرا بھی اندازہ نہیں تھا۔

راہول کا اہنے بیان میں کہنا تھا کہ ’میں ابھی صرف 21 سال کا ہوں اور مجھے یقین نہیں ہورہا کہ میں نے اتنی بڑی رقم انعام میں جیتی ہے۔ میں اس رقم سے اپنی خواہشات پوری کرسکوں گا اور اپنے گھر والوں کی مدد اور انسانیت کے لیے بھلائی کے۔

راہول کے والد انیل ورگیسی کا کہنا تھا کہ ’راہول ابھی گریجویشن کا طالب علم ہے اور بہت خوش قسمت ہے، اس نے آن لائن لاٹری کا ٹکٹ خریدا تھا اور ٹکٹ کا نمبر بھی میرے بیٹے کی تاریخ پیدائش کے مطابق 11197 تھا۔

انیل ورگیسی کویت کے ایک سرکاری ادارے میں ایکزیکیٹو اسسٹنٹ کی حیثیت سے ملازمت کرتے ہیں۔

راہول ورگیسی کے علاوہ چھ خوش نصیب اور بھی ہیں جنہوں نے دس لاکھ درہم لاٹری میں جیتے ہیں، جن میں ایک مراکشی، ایک بنگالی جبکہ باقی 5 پانچ کا تعلق بھارتی سے ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں