The news is by your side.

نیوزی لینڈ کے بولر ٹم ساؤتھی نے پاکستانی ٹیم کے بارے میں کیا کہا؟

نیوزی لینڈ کی ٹیم کے فاسٹ بولر ٹم ساؤتھی نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے سیمی فائنل کے لیے پاکستان کو ایک خطرناک ٹیم قرار دیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ٹم ساؤتھی کا کہنا ہے کہ جب ٹیم  ٹاپ فور میں پہنچ جاتی ہے  تو آگے جانے کا چانس  ہر ٹیم کے پاس ہوتا ہے، ہم کئی بار پاکستان کے مد مقابل آئے  ہیں اور ہم جانتے ہیں کہ پاکستان ایک خطرناک ٹیم ہے۔

فاسٹ بولر کا مزید کہنا تھا پاکستان ٹیم غالباً سوچ رہی تھی کہ ان کے پاس زیادہ چانس نہیں ہے لیکن انھوں نے ایک بہترین کارکردگی سے سیمی فائنل میں رسائی حاصل کی۔

انھوں نے مزید کہا کہ  سیمی فائنل کا کھیل ایک دلچسپ کھیل ہے، امید ہے کہ ہم جس طرح کھیل رہے ہیں ویسے ہی سیمی فائنل میں بھی اچھی پرفارمنس جاری رکھیں گے۔

کیوی بولر کا کہنا تھا کہ پاکستان ٹیم سیمی فائنل میں ایک بڑا خطرہ ثابت ہوگی، پاکستان ایک معیاری ٹیم ہے اور ہمیں ان سے آگے نکلنے کے لیے بدھ کو انھیں شکست دینی ہوگی۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز پاکستان نے بنگلا دیش کو شکست دیکر ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے سیمی فائنل میں کوالیفائی کیا تھا۔ پاکستان نے بنگلا دیش کو 5 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

دوسری جانب ٹی 20 ورلڈ کپ میں پاکستانی ٹیم سیمی فائنل کھیلنے کے لیے ایڈیلیڈ سے سڈنی پہنچ گئی ہے جہاں وہ بدھ کو نیوزی کے مدمقابل ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں