The news is by your side.

Advertisement

سب مل کر پی ایس ایل 4 کو کامیاب بنائیں گے، وزیر اعلیٰ سندھ

کراچی : وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے پی ایس ایل 4 کی کراچی منتقلی سے متعلق کہا ہے کہ دو سال قبل ایک میچ مانگا تھا اب تو سارے میچز کراچی آرہے ہیں، سب مل کر پی ایس ایل کو کامیاب بنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ سیزن فور کے لاہور میں شیڈول میچز اچانک کراچی منتقل کرکے نیا شیڈول جاری کیا گیا ہے، پی ایس ایل 4 فائنل سمیت آٹھ میچز کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلیں جائیں گے۔

وزیر اعلیٰ سندھ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ سب مل کر پاکستان سپر لیگ 4 کو کامیاب بنائیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل سیزن 4 کے لاہور میں شیڈول میچز پاک بھارت کیشدگی کے بعد سیکیورٹی وجوہات کی بناء پر کراچی منتقل کیے گئے ہیں۔

واضح رہے کہ ایونٹ کے شیڈول میں بھی تبدیلی کی گئی ہے جس کے بعد 7 مارچ سے شروع ہونے والے میچز اب 9 سے 17مارچ تک ہوں گے۔

کراچی کنگزکا پشاورزلمی کے ساتھ نیشنل اسٹیڈیم میں پہلا میچ 7مارچ کی بجائے 10مارچ کوہوگا، 11مارچ کو کراچی کنگزاورکوئٹہ گلیڈی ایٹرزکا میچ ہوگا۔

پاکستان سپرلیگ فور کے نیشنل اسٹیڈیم میں ہونے والے تمام میچزشام میں کھیلے جائیں گے۔

پاکستان میں پی ایس ایل کے میچز شیڈول کے مطابق ہوں گے، چیئرمین پی سی بی

یاد رہے کہ 28 فروری کو چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ احسان مانی کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کے میچز شیڈول کے مطابق پاکستان میں ہوں گے اور کسی بھی کھلاڑی نے پاکستان آنے سے انکار نہیں کیا۔

چیئرمین پی سی بی احسان مانی کا کہنا تھا کہ تمام ٹیمیں پاکستان میں میچز کھیلنے کی حمایت کررہی ہیں، پی ایس ایل کے تمام کھلاڑی پاکستان میں کھیلنے کو تیار ہیں۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل فور کے فائنل سمیت 8 میچز پاکستان میں کھیلیں جائیں گے جن میں سے 3 لاہور اور فائنل سمیت 5 میچز کی میزبانی کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم کو دی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں