The news is by your side.

Advertisement

اب معیاری کیچپ گھر میں ہی بنائیں، بہت آسان ترکیب

ٹماٹو کیچپ بچوں اور بڑوں کی پسندیدہ چیز ہے جو چٹ پٹے سموسوں، پکوڑوں اور فرائز کا لطف دوبالا کردیتی ہے۔

بازار سے ملنے والا کیچپ بعض اوقات ناقص، غیر معیاری اور گلے سڑے ٹماٹروں سے تیار کیا جاتا ہے۔ بہترین کیچپ صرف مشہور برانڈز کا ہوتا ہے جو ذرا سا مہنگا ہوتا ہے۔

ٹماٹر کیچپ کا ایک اہم جز ہے تاہم اس کی تیاری میں کئی اور طرح کے اجزاء بھی شامل کئے جاتے ہیں۔ بازار میں دستیاب کیچپ میں معیاری اجزاء کا استعمال بھی نہیں کیا جاتا۔

اس کیچپ کا ذائقہ بہتر بنانے اوراس کو طویل عرصے تک قابل استعمال رکھنے کے لئے کئی اجزاء کے ساتھ ہائی فرکٹوز کارن سیرپ، چینی اور نمک کی زائد مقداراستعمال کی جاتی ہے۔

بازاری کیچپ میں ایک طرف تو غذائیت نہیں ہوتی دوسری جانب یہ خون میں چینی کی سطح کو بڑھانے کا سبب بنتی ہے جس سے ذیابیطس کا خطرہ جبکہ نمک کی زیادتی کی بناپر بلڈ پریشر بڑھنے کا باعث بنتی ہے۔

اس کے علاوہ جپس یا برگر کے ٹھیلوں میں استعمال ہونے والے کیچپ مضر صحت اجزاء سے تیار کیا جاتا ہے جو ہماری صحت بےحد نقصان دہ ثابت ہوتا ہے۔

یہی وجہ ہے کہ یہاں پر کیچپ تیار کرنے کا ایک آسان طریقہ بتایا جارہا ہے جس سے آپ صرف دو منٹ میں گھر میں صحت بخش اجزاء سے کیچپ تیار کرسکتے ہیں۔ اس کے لئے جو اجزاء درکار ہیں وہ کچھ اس طرح ہیں۔

ایک کپ ٹماٹر کا پیسٹ، ایک چوتھائی کپ پانی، ایک کھانے کا چمچ سیب کا سرکہ، آدھا چائے کا چمچ سمندری نمک اور ایک چوتھائی چمچ مسٹرڈ پاؤڈر۔ ان تمام اجزاء کو آپس میں اچھی ملائیں اور مزے دار کیچپ کا لطف اٹھائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں