سوشل میڈیاپرٹماٹروں کے بائیکاٹ کی مہم شروع ، خریدار پریشانtomatoes
The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیاپرٹماٹروں کے بائیکاٹ کی مہم شروع ، خریدار پریشان

کراچی : ٹماٹر کی آسمان سے باتیں کرتی قیمتوں کے خلاف  تین دن تک ٹماٹروں کا بائیکاٹ کا فیصلہ کرلیا ہے، بائیکاٹ کے لیے سوشل میڈیا پر مہم کا آغاز کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ٹماٹر کی قیمتیں آسمان پر پہنچی تو سوشل میڈیا پر ہلچل مچ گئی اور عوام نے ٹماٹروں کے بائیکاٹ کا اعلان کردیا اور شہریوں سے پھل نہ خریدنے کی اپیل کی ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹس واٹس ایپ اور فیس بک پر ب تیزی سے یہ پیغام گردش کررہا ہے کہ ٹماٹرنہ خریدیں27،26اور28 کو بائیکاٹ کریں۔

سوشل میڈیا پر لوگوں کی بڑی تعداد اس بائیکاٹ میں حصہ لینے کا عندیہ دیا اور اس پیغام کوزیادہ سے زیادہ اپنی وال پر شیئر بھی کیا جارہا ہے۔

کسی نے کہا ٹماٹر کو پر لگ گئے، تو کسی نے بائے بائے لکھ دیا، کسی کا کہنا تھا ٹماٹر وں نے تو مرغی کو پیچھے چھوڑ دیا۔

ایک صارف نے ٹوئٹ میں لکھا ٹماٹر کٹاو، بریانی دہی میں بناؤ۔

کسی منچلے نے کہا اب  لگتا ہے اب جہیز میں ٹماٹر کا ٹوکرا دینا پڑے گا۔

شہریوں کا کہنا ہے کہ وہ اس مصنوعی مہنگائی سے تنگ آچکے ہیں، انہوں نے حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ ایسا نظام  بنایا جائے جوعام اشیاء کی قیمتیں  کنٹرول کرنے کے لیے مؤثر اقدامات کرے اور عوام کو ریلیف ملے۔

یاد رہے کہ ٹماٹر کی فی کلوقیمت250روپے کی ریکارڈ سطح سے تجاوز کرگئی ہے، ٹماٹر سمیت دیگرسبزیوں کی قیمتوں میں ہوش رُبا اضافے سےعوام پریشان ہیں۔


مزید پڑھیں : 3 روزہ پھل بائیکاٹ مہم کا آغاز


یاد رہے کہ چند ماہ قبل پھلوں کی قیمتوں میں ہوشرباء اضافہ کیخلاف سوشل میڈیا پر عوام نے پھل نہ خریدنے کی انوکھی مہم کا آغاز کیا گیا تھا، جس کے بعد عوام نے اپنی مدد آپ کے تحت ناجائز منافع خوری کے خلاف مہم میں بھرپور حصہ لیا تھا۔

جس کے بعد پھلوں کی قیمتیں نیچے آگئیں تھیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں