ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

خبردار! ٹوتھ برش کرنے کے بعد ہرگز یہ غلطی نہ کریں

اشتہار

حیرت انگیز

اگر آپ اپنے ٹوتھ برش کو باتھ روم کے سنک ہولڈر میں چھوڑتے ہیں تو فوری طور پر یہ عادت ترک کردیں ورنہ نقصان میں رہیں گے۔

ہیلتھ لائن کی رپورٹ کے مطابق ٹوتھ برش کو صحیح طریقے سے صاف نہ رکھنے سے آپ کو صحت کے شدید خطرات کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے جس میں پیٹ میں شدید درد، منہ اور دانتوں کے مسائل شامل ہیں۔

اکثر گھروں میں ٹوائلٹ اور واش بیسن ایک ہی جگہ ہوتا ہے، جس کی وجہ سے اکثر لوگ ٹوتھ برش باتھ روم کے اندر ہی رکھتے ہیں۔ جب ٹوائلٹ فلش کرتے ہیں تو باتھ میں فیکل بنتا ہے جسے ٹوئلٹ پلوم کہا جاتا ہے۔

- Advertisement -

یہ پلوم باتھ کی دیواروں سمیت پر جگہ پہنچ جاتا ہے اور جراثیم پھیلاتا ہے،ان خطرناک بیکٹریا سے بچنے کے لیے ٹوتھ برش کو ٹوائلٹ سے باہر رکھنا انتہائی ضروری ہے۔

چند عادتیں اپناکر آپ کسی خطرناک بیماری سے محفوظ رہ سکتے ہیں ان میں سے چند درج ذیل ہیں۔

ٹوتھ برش کو گرم پانی سے دھوئیں

اپنے ٹوتھ برش کو صاف کرنے کا سب سے بنیادی طریقہ یہ ہے کہ ہر استعمال سے پہلے اور بعد میں اسے گرم پانی دھوئیں،گرم پانی سے دھونے سے بیکٹیریا دور رہتے ہیں جو ٹوتھ برش میں جمع ہوسکتے ہیں۔

ٹوتھ برش کے ڈھکن اور ہولڈر کو صاف رکھیں

اکثر اوقات ہولڈر میں پیلی تہہ بھی جم جاتی ہے اور ہم بے دہانی میں اسے صاف کرنا بھول جاتے ہیں، اس لیے ٹوتھ برش کے ڈھکن اور ہولڈر کو ہمیشہ صاف رکھیں۔

ٹوتھ برش کو ماؤتھ واش میں بھگوئیں

اگر ٹوتھ برش کو گرم پانی سے دھونے سے آپ مطمئن نہیں تو آپ اسے اینٹی بیکٹیریل ماؤتھ واش بھگوئیں،دانتوں میں برش کرنے کے بعد ماؤتھ واش کو چھوٹے کپ میں ڈالیں اور ٹوتھ برش کو اس میں تقریباً دو منٹ تک اس میں بھگو لیں۔

مگر اس کا ایک نقصان بھی ہے ایسا کرنے سے برش کے برسٹلز کمزور پڑسکتے ہیں اور آپ کو وقت سے پہلے ہی نیا ٹوتھ برش لینا پڑسکتا ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں