The news is by your side.

Advertisement

محکمہ سیاحت صوبے بھر میں عجائب گھر ، تاریخی مقامات کی بحالی کے لیے پرعزم ہے: سیکرٹری سیاحت

سیکرٹری سیاحت کیپٹن (ریٹائرڈ) مشتاق احمد نے محکمہ سیاحت میں آغا خان کلچرل سوسائٹی آف پاکستان کے عہدیداروں سے ملاقات کی۔ اس موقع پر کامران لاشاری، توصیف احمد (سی ای او اے کے سی ایس پی)، راشد مکدوم (کنزرویشن ماہر)، وجاہت علی (کنزرویشن آرکیٹیکٹ) اور کرسٹوفر بولیو (میوزیم کے ماہر) موجود تھے۔

اجلاس کے دوران اس بات پر تبادلہ خیال کیا گیا کہ ایک کمیٹی بنائی جائے جس میں ہر شعبہ کے دو سے تین ماہرین ایک ٹیم کے طور پر کام کریں۔ سیکرٹری سیاحت نے کہا کہ وراثت کا تحفظ باقی چیزوں کی طرح اہم ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہمارے پاس ایسا ورثہ ہے جسے ضائع نہیں ہونا چاہیے، لاہور اور ٹیکسلا میں واقع عجائب گھر قومی اور بین الاقوامی سطح پر بہت اہمیت رکھتے ہیں۔ ہمیں صلاحیت کی تعمیر کے ذریعے اپنے عملے کو تربیت دینے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے متعلقہ حکام کو ہدایت کی کہ ٹیکسلا میوزیم کی بحالی کے لیے فوری اقدامات کریں۔ انہوں نے ہم آہنگی اور قدر پیدا کرنے کے لیے متعلقہ محکموں کے درمیان تعاون کی ضرورت پر بھی زور دیا۔

“محکمہ سیاحت صوبے بھر میں میوزیم اور تاریخی اہمیت کے دیگر مقامات کی بحالی کے لیے کام کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ ہم آنے والی نسلوں کے لیے ایک شاندار ورثے کو محفوظ کرنے کے لیے کوشاں ہیں۔ اس مقصد کے لیے لاہور میوزیم ایکٹ کا مسودہ تیار کرنے کی کوششیں جاری ہیں۔

مزید برآں، شرکاء نے حضوری باغ میں حفظان صحت اور صفائی کی سہولیات کو بہتر بنانے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کیا۔ ملاقات میں کھڑک سنگھ حویلی کی بحالی کا معاملہ بھی اٹھایا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں