The news is by your side.

Advertisement

ایئرپورٹ پر مسافر سے بدتمیزی، عمرہ زائر کو روانگی سے روک دیا

پشاور: خیبرپختونخوا میں ایئرپورٹ پر مسافر سے بدتمیزی اور ہراساں کرنے کا دوسرا واقعہ سامنے آگیا، باچاخان ایئرپورٹ پر عمرے پر جانے والے مسافر کو امیگریشن عملے نے روک دیا۔

تفصیلات کے مطابق مسافر غیرملکی ائیرلائن کی پرواز سے دبئی سے براستہ جدہ جارہا تھا۔ ایف آئی اے عملے نے مسافر کو پاسپورٹ پر عمر غلط لکھنے پر آف لوڈ کیا بعد ازاں حقیقت سامنے آگئی۔

مسافر اور ایف آئی اے اہلکار میں تکرار پر سی اے اے نے واقعہ کا نوٹس لیا، سی اے اے عملے نے مسافر کی دستاویزات چیک کیں تو درست نکلیں۔ ایف آئی اے حکام نے مسافر کو آف لوڈ کرنے والے اہلکار کے خلاف کارروائی کی ہدایت کردی۔

سٹیزن پوررٹل پر پی آئی اے عملے کی 2 مسافر خواتین سے بدتمیزی کی شکایت

ذرائع کا کہنا ہے کہ مسافر کو دوسری پرواز سے سعودی عرب روانہ کیا جائے گا۔

خیال رہے کہ رواں سال 4 جنوری کو پشاور ایئرپورٹ پر برطانیہ سے آنے والے دو سینئر ڈاکٹرز میاں بیوی سے ایف آئی اے امیگریشن کے عملے کی جانب سے نامناسب رویہ پر وزارت ہوا بازی نے نوٹس لیا تھا۔

اے آر وائی نے ایف آئی اے ایمیگریشن عملے سے متعلق خبر نشر کی تھی، وفاقی وزیر ہوابازی غلام سرور خان نے پشاور ائیرپورٹ پر پاکستانی ڈاکٹروں کی تضحیک کا نوٹس لیتے ہوئے سول ایوی ایشن اتھارٹی کے چیف آپریٹنگ آفیسر کو تحقیقات کا حکم دیتے ہوئے24 گھنٹے کے اندر تحقیقات مکمل کر نے کی ہدایت کی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں