The news is by your side.

Advertisement

بھارت : اوباش نوجوانوں کی وجہ سے ہونہار طالبہ کی دردناک موت

بلند شہر : بھارت میں اوباش نوجوانوں کی چھیڑ چھاڑ کے باعث ہونے والے ٹریفک حادثے میں طالبہ کے ہلاک ہونے کی اطلاع ملی ہے، مذکورہ طالبہ امریکہ میں زیر تعلیم تھی۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست اتر پردیش میں واقع بلند شہر میں اوباش نوجوانوں کی چھیڑچھاڑ کے دوران ٹریفک حادثہ پیش آیا ہے جس میں امریکہ سے چھٹیوں پر آنے والی طالبہ ہلاک ہوگئی۔

اس حوالے سے بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ سدیکشا بھاٹی نامی ہونہار طالبہ امریکہ میں جدید تعلیم حاصل کرنے گئی تھی اور بلند شہر واقع اپنے گھر آئی ہوئی تھی۔

واقعے کی تفصیلات بتاتے ہوئے پولیس کا کہنا ہے کہ سدیکشا کی اس وقت موت ہوئی جب موٹر سائیکل سوار کچھ اوباش نوجوانوں نے اپنے چچا کے ساتھ بائیک پر بیٹھی طالبہ سے چھیڑ چھاڑ کی۔

اس دوران انہوں نے اپنی موٹرسائیکل سے دوسری موٹر سائیکل کو اوور ٹیک کیا جس کے باعث موٹر سائیکل لڑکی کے چچا سے بے قابو ہوکر گر گئی، اس حادثے میں سدیکشا بھاٹی سر پر شدید چوٹ لگنے کے باعث دم توڑ گئی۔

پولیس کے مطابق طالبہ کی لاش کو تحویل میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے مقامی اسپتال بھیج دیا گیا ہے اور نامعلوم ملزمان کے خلاف معاملہ درج کرلیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق متوفیہ طالبہ سدیکشا بھاٹی امریکہ کے بابسن کالج میں بھارتی حکومت کے اخراجات پر تعلیم حاصل کر رہی تھی، گزشتہ سال ایچ سی ایل کی جانب سے سدیکشا کو 3.80 کروڑ روپے کی اسکالرشپ دی گئی تھی۔

سدیکشا بھاٹی کے اہل خانہ کا کہنا ہے کہ کورونا کے سبب سدیکشا امریکہ سے وطن واپس لوٹی تھی اور آج اپنے ہی چچا کے ساتھ بائک سے اپنے ماما سے ملنے جا رہی تھی۔

اسے کچھ دن بعد واپس امریکہ پڑھائی کے لیے لوٹنا تھا لیکن اسے کیا پتہ تھا کہ آج حادثے میں اس کی موت ہو جائے گی اور پھر وہ کبھی امریکہ نہیں جا پائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں