The news is by your side.

Advertisement

ریلوے مسافروں کے لیے اچھی خبر، ٹرینوں کی روانگی کا شیڈول جاری

لاہور: کرونا وائرس کے کیسز میں کمی کو دیکھتے ہوئے محکمہ ریلوے نے 5 ٹرینیں بحال کر دی ہیں اور ان ٹرینوں کی روانگی کا شیڈول بھی جاری کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان ریلویز نے پانچ ٹرینیں بحال کر دی ہیں، محکمہ ریلوے کی جانب سے 17 اگست سے بحالی کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا گیا ہے، اس سلسلے میں ٹرینوں کی روانگی کا شیڈول بھی جاری کیا گیا ہے۔

بحال ہونے والی ریل گاڑیوں میں ہزارہ، فرید، رحمان بابا، موہن جودڑو، بدرایکسپریس شامل ہیں، بدر ایکسپریس کا روٹ لاہور سے فیصل آباد کی بجائے ملتان تک بڑھا دیا گیا ہے، موہن جو دڑو ایکسپریس کا روٹ بھی کراچی سے براستہ لاڑکانہ ملتان تک بڑھایا گیا ہے۔

ترجمان ریلوے کے مطابق ہزارہ ایکسپریس 17 اگست صبح 6 بجے کراچی کینٹ سے حویلیاں روانہ ہوگی، فرید ایکسپریس 17 اگست کو شام ساڑھے 7 بجے کراچی سٹی سے لاہور روانہ ہوگی، رحمان بابا ایکسپریس صبح ساڑھے 9 بجے کراچی کینٹ سے پشاور روانہ ہوگی، بدر ایکسپریس شام ساڑھے 4 بجے ملتان کینٹ سے لاہور روانہ ہوگی، موہن جو داڑو ایکسپریس سہ پہر 3 بجے کراچی سٹی سے ملتان روانہ ہوگی۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ بدر، موہنجو داڑو ایکسپریس کا کرایہ پاکستان ریلوے کے قواعد کے مطابق ہو گا، کرونا صورت حال کی بہتری پر ٹرینوں کی مرحلہ وار بحالی جاری ہے۔

بحال ہونے والی ٹرینوں کی آن لائن ریزرویشن شروع کر دی گئی ہے، واضح رہے کہ ریل گاڑیوں کی بحالی کا فیصلہ ایس او پیز کی پابندی کے ساتھ کیا گیا ہے، مسافروں اور عملے کے لیے نہ سفر کے دوران بلکہ اسٹیشن پر بھی ماسک پہننا لازمی ہوگا۔

کرنا وائرس کی وجہ سے 24 مارچ کو ان ٹرینوں کو منسوخ کیا گیا تھا، اب 17 اگست سے چلنے والی تمام ٹرینوں میں این سی او سی کی تمام ایس او پیز پر عمل کیا جائے گا۔

ایس او پیز کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں