The news is by your side.

Advertisement

تائیوان میں تیز رفتار ٹرین حادثے کا شکار، 41 ہلاکتیں

تائی پے: تائیوان کے مشرقی ساحل کے قریب ٹرین پٹری سے اترگئی، واقعے میں اکتالیس مسافر ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہوگئے ہیں۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ٹرین حادثے کا واقعہ تائیوان کے مشرقی ساحل پر ٹروکو گارج کے علاقے میں آج مقامی وقت کے مطابق صبح تقریبا ًساڑھے نو بجے پیش آیا، متاثرہ ٹرین میں ساڑھے تین سو سے زائد مسافر سوار تھے۔

ریلوے پولیس نے اب تک 41 مسافروں کی ہلاکت کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ حادثے کے زخمیوں کو طبی امداد کے لئے اسپتالوں میں منتقل کردیا گیا ہے، اب بھی متعدد افراد ٹرین میں پھنسے ہوئے ہیں، جس کے باعث مزید ہلاکتوں کا خدشہ ہے۔

ریلوے حکام کے مطابق متاثرہ ٹرین تائی پی سے تائی تنگ جا رہی تھی کہ سرنگ میں حادثے کا شکار ہوئی، حکام کا کہنا ہےکہ سرنگ کے اوپر پل سے ایک ٹرک تیز رفتاری کے باعث ریلوے لائن پر آگرا، ریل تیز رفتاری کے باعث اس سے ٹکرا کر الٹ گئی۔

واضح رہے کہ پہاڑی سلسلوں پر مشتمل تائیوان کا یہ مشرقی ساحل سیاحوں کا پسندیدہ مقام ہے، تائی پی کے مشرقی ساحل سے اس جانب جانے والی ٹرینیں مختلف سرنگوں سے ہو کرگزرتی ہیں اور یہ بڑا خوشگوار سفر ہوتا ہے۔

یاد رہے کہ تائیوان میں اس سے پہلے ٹرین کا بڑا حادثہ اکتوبر 2018 میں پیش آیا تھا جب ایک مسافر ٹرین پٹری سے اترگئی تھی، جس کے نتیجے میں 18 افراد ہلاک اور 175 کے قریب زخمی ہوئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں