The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ کا انتخابی مہم میں سب سے پہلے امریکہ کا نعرہ

فلوریڈا: ریپبلکن پارٹی کے صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نےامریکی ریاسست فلوریڈا میں انتخابی مہم کے دوران سب سے پہلےامریکہ کانعرہ لگادیا۔

تفصیلات کےمطابق امریکی ریاست فلوریڈا میں انتخابی مہم سے خطاب میں ریپبلکن پارٹی کے صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ وہ دنیا کے نہیں امریکہ کےصدربننےکےلیےانتخابات میں حصہ لے رہے ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ نےخطاب میں سابق امریکی صدر بل کلنٹن کوبھی سخت تنقیدکانشانہ بناتےہوئے کہا کہ امریکی کئی دہائیوں سے کلنٹن کی کرپشن کاشکارہیں۔

مزید پڑھیں: نازیبا گفتگو: ڈونلڈ ٹرمپ سے ان کے اپنوں نے بھی منہ موڑ لیا

ریپبلکن پارٹی کے صدارتی امیدوار کی خواتین سے متعلق اخلاق سےگری ہوئی ویڈیومنظرعام پرآنے کےبعدریپبلکن ہاؤس اسپیکر پائل رائن سمیت متعدد رہنماؤں نے ٹرمپ کی حمایت نہ کرنے کااعلان کیاہے۔

خیال رہے کہ رہنماؤں کےٹرمپ سےدوری اختیارکرنےکےباوجودتازہ سروےرپورٹس میں 58فیصدریپبلکن ووٹرزٹرمپ کےحق میں ہیں جبکہ 68 فیصد کاکہناہےکہ ریپبلکن رہنماؤں کوٹرمپ کےساتھ کھڑاہوناچاہیے۔

نیویارک میں مردوخواتین کی بڑی تعدادنے ٹرمپ کےخلاف ریلی نکالی اورٹرمپ ٹاور کےسامنے احتجاج کیا۔مظاہرین نےٹرمپ کے خلاف شدید نعرے بازی کی۔

احتجاجی مظاہرین نے پلے کارڈز اور بینرز اٹھا رکھے تھے جن پرٹرمپ کے خلاف نعرے درج تھے۔مظاہرین کا کہنا تھا کہ ٹرمپ کاخیال ہے کہ وہ شہرکوچلاتےہیں،خواتین اسے بندکرنےنکل آئیں ہیں۔

دوسری جانب امریکی ریاست کولوراڈو میں اتنخابی مہم کےدوران ڈیموکریٹک پارٹی کی صدارتی امیدوارہلیری کلنٹن نے ووٹرزسےٹرمپ کوووٹ نہ دینے کی اپیل کی۔ہلیری نےحامیوں سےکہاکہ وہ ٹرمپ کی تقسیم کرنے والی،سیاہ اورنفرت پرمبنی مہم کوردکردیں۔

ڈیموکریٹک پارٹی کی صدارتی امیدوارانتخابی مہم کے آغاز سے ہی ٹرمپ کوعہدہ صدارت کےلیےنااہل قراردیتی آئی ہیں۔ہلیری نے ووٹرزسےکہا کہ امریکہ اورآنے والی نسل کے بہترمستقبل کےلیےووٹ کااستعمال کریں۔

مزید پڑھیں: ریپبلکن پارٹی کے اہم رہنماکا ٹرمپ کا دفاع کرنے سے انکار

واضح رہے کہ دو روز قبل ایوانِ نمائندگان کے اسپیکر اور ریپبلکن پارٹی کے اہم رہنما پال رائن نے ڈونلڈ ٹرمپ کا مزید دفاع کرنے سے انکار کر دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں