The news is by your side.

Advertisement

دیوار کی تعمیر کے لیے فنڈز کے استعمال پر پابندی ناانصافی ہے، اپیل کریں گے، ٹرمپ

واشنگٹن : امریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے کہا دیوارکی تعمیرکے لیےفنڈز کے استعمال پرپابندی ناانصافی ہے، اپیل کریں گے ، اوساکا میں عالمی اور کاروباری  رہنماؤں سےملاقاتیں ہوئیں، جس میں عالمی تجارتی روابط، دیگر امور پر بات چیت ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق جاپان کے شہراوساکا میں جی ٹوئنٹی اجلاس جاری ہے، امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا اوساکا میں عالمی اور کاروباری رہنماؤں سے ملاقاتیں ہوئیں، جس میں عالمی تجارتی روابط، دیگر امور پر بات چیت ہوئی، ہم چین سے بات چیت سے جاری رکھیں گے، چینی صدرسے ملاقات بہت اچھی رہی۔

عدالتی فیصلے کے ردعمل میں امریکی صدر کا کہنا تھا دیوارکی تعمیر کے لیے فنڈز کے استعمال پر پابندی ناانصافی ہے، اپیل کریں گے۔

یاد رہے چین اورامریکا کے درمیان تجارتی کشیدگی کے پس منظرمیں امریکی صدر اورچینی صدرشی جنگ پنگ کی ملاقات پر ٹرمپ کا کہنا تھا چین سے تاریخی  معاہدہ ہوسکتاہے۔

چینی میڈیاکے مطابق دونوں رہنماؤں نے برابری اور باہمی احترام کی بنیاد پرتجارتی مذاکرات دوبارہ شروع کرنے پراتفاق کیا۔

مزید پڑھیں : جنوبی سرحد پردیوارکی تعمیر، عدالت نے ٹرمپ کوفنڈزکے استعمال سے روک دیا

خیال رہے کیلی فورنیا کی فیڈرل کورٹ کے جج نے صدرٹرمپ کوجنوبی سرحد پردیوارکی تعمیرکے لئے ملٹری فنڈزکے استعمال سے مستقل طورپرروک دیا، ایک ماہ قبل عدالت نے فنڈز کے استعمال پر عارضی پابندی عائد کی تھی۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے گزشتہ ماہ جنوبی سرحد پر دیوار بنانے پرعارضی پابندی لگانے والے جج کے فیصلے پر تنقید کرتے ہوئے کرتے ہوئے انہیں اوباما کی جانب سے مقرر کیا گیا کارکن بتایا۔

صدرٹرمپ نے نیشنل ایمرجنسی کااعلان کرتے ہوئے دیوارکی تعمیر کے لئے دفاعی فنڈزسے چھ بلین ڈالرز استعمال کرنے کا کہا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں