site
stats
عالمی خبریں

امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کا طالبان کے ساتھ مذاکرات نہ کرنے کا اعلان

واشنگٹن : امریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے طالبان کے ساتھ مذاکرات نہ کرنے کا اعلان کردیا ہے اور کہا کہ طالبان کے ساتھ کوئی بات نہیں کرنا چاہتے، طالبان معصوم لوگوں کوقتل کر رہے ہیں۔

غیرملکی خبرایجنسی کے مطابق امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ نے افغان طالبان سے مذاکرات کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغان طالبان سےمذاکرات کاامکان نہیں، طالبان معصوم لوگوں کوقتل کررہے ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ سے جب پوچھا گیا کہ افغان طالبان کو مذاکرات کی میز پر لانے کے حوالے سے امریکا کی پالیسی کیا ہے تو انہوں نے کہا کہ میرا نہیں خیال کہ ہم اس وقت مذاکرات کے لیے تیار ہیں، ہم طالبان سے بات چیت نہیں کرنا چاہتے، وہ ہر جگہ بے گناہ لوگوں کو قتل کررہے ہیں۔

امریکی صدر نے کہا کہ موجودہ صورتحال میں طالبان سے مذاکرات نہیں کرسکتے، ان کے ساتھ مذاکرات کےعمل میں کوئی پیشرفت نہیں ہوئی، طالبان کوشکست دینے کیلئے مختلف حکمت عملی پرغورکر رہے ہیں ۔

انکا مزید کہنا تھا کہ طالبان سے مذاکرات ہوسکتے ہیں تاہم ابھی وہ وقت بہت دور ہے۔


مزید پڑھیں :  ڈونلڈ ٹرمپ آج پہلااسٹیٹ آف دی یونین خطاب کریں گے


دوسری جانب صدرٹرمپ آج اسٹیٹ آف دی یونین سے خطاب کرینگے، جس میں ملکی سلامتی اور امیگریشن اصلاحات سمیت حکومتی کارکردگی کاجائزہ پیش کرینگے۔

امریکی میڈیا کا کہنا ہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ کانگریس کےمشترکہ اجلاس سے خطاب میں دفاعی بجٹ ، قومی سلامتی ،سرحدوں کےتحفظ سمیت ایک سالہ حکومتی کارکردگی اور کامیابیوں کا جائزہ پیش کرینگے، اپنے خطاب میں وہ امیگریشن ریفامرز اور مقبوضہ بیت المقدس کے متنازعہ فیصلے کا بھی دفاع کرینگے۔

ڈونلڈ ٹرمپ روس، ایران، شمالی کوریا اور ایران کے حوالے سے بھی بات کرینگے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top