The news is by your side.

شمالی کوریا کی منظرعام پر آنے والی میزائل سائٹس پرانی ہیں، ڈونلڈ ٹرمپ

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے شمالی کوریا کے میزائل پروگرام کے حوالے سے سامنے آنے والی ایک تازہ رپورٹ کو مسترد کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ رپورٹ میں شمالی کوریا کی جن میزائل تنصیبات کا ذکر کیا گیا ہے وہ پرانی ہیں ان میں سے کوئی بھی نئی نہیں ہیں۔

دوسری جانب رپورٹ میں یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ شمالی کوریا کی میزائل سائٹس نئی ہیں اور شمالی کوریا نے میزائل پروگرام کے لیے بنائی گئی 20 تنصیبات کے بارے میں معلومات نہیں دی ہیں۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ شمالی کوریا کی جن میزائل تنصیبات کا ذکر ہورہا ہے ہمارے پاس ان کے بارے میں پوری معلومات ہیں اور کچھ غیر فطری نہیں ہورہا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے رپورٹ کو جعلی قرار دیتے ہوئے کہا کہ اگر کوئی بھی پیش رفت ہوئی تو اس بارے میں سب سے پہلے آگاہ کردیں گے۔

واضح رہے کہ رواں سال شمالی کوریا نے میزائل تجربات روک دئیے تھے مگر امریکا اور جنوبی کوریا کے مذاکرات کاروں کو شمالی کوریا کے کئی میزائل تنصیبات کے معائنے کی اجازت نہیں دی گئی تھی۔

مزید پڑھیں: شمالی کوریا نے جوہری پروگرام دوبارہ شروع کرنے کی دھمکی دے دی

یاد رہے کہ شمالی کوریا نے امریکا کو دھمکی دیتے ہوئے کہا تھا کہ اگر وہ اپنی اقتصادی پابندیاں ختم نہیں کرتا تو ہم جوہری پالیسی بحال کردیں گے۔

شمالی کوریا کے وزارت خارجہ کا کہنا تھا کہ امریکا کے ساتھ بہتر تعلقات چاہتے ہیں لیکن تعلقات ميں بہتری اور پابندياں بيک وقت جاری نہيں رہ سکتے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں