The news is by your side.

Advertisement

داعش تنظیم کے 5 سینئر کمانڈر گرفتار کرلیے، ٹرمپ کا ٹوئٹ

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ داعش تنظیم کے 5 سینئر کمانڈر کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کیا، ڈونلڈ ٹرمپ نے داعش کے گرفتار کمانڈروں کے وقت اور جگہ کے بارے میں وضاحت نہیں کی ہے۔

عراقی سیکیورٹی فورسز نے چند روز قبل شام کے قریبی سرحد پر 5 داعش کمانڈروں گرفتار کیا تھا، یہ کارروائی امریکی انٹیلی جنس اور ترکی کے تعاون سے عمل میں آئی تھی۔

عراقی حکومت کے سیکیورٹی مشیر ہشام الہاشمی کا کہنا ہے کہ عراقی انٹیلی جنس کے افسران نے داعش کے سرغنہ ابوبکر البغدادی کے ایک معاون کو حراست میں لیا ہوا ہے، مذکورہ افسران نے اس معاون کے موبائل فون میں موجود ایپلی کیشن کو تنظیم کے چار کمانڈروں کو پھنسانے کے لیے استعمال کیا۔

الہاشمی کے مطابق ترکی کے حکام نے رواں برس فروری میں اپنی سرزمین پر داعش کے رہنما اسماعیل العیتاوی عرف زید العراقی کو گرفتار کیا تھا، بعدازاں اسے عراقی انٹیلی جنس کے حوالے کردیا گیا تھا۔

عراقی مشیر کا کہنا ہے کہ گرفتار شدگان میں مشرقی فرات کے علاقے میں تنظیم اہم کارندہ صدام الجمل شامل ہے، اس کا تعلق شام سے ہے، العیتاوی اور الجمل داعش تنظیم کے گرفتار ہونے والے اہم ترین افراد ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں