The news is by your side.

سہراب گوٹھ سے تحریک طالبان محسود گروپ کا ملزم گرفتار

کراچی: قانون نافذ کرنے والے اداروں کی سہراب گوٹھ میں کاروائی کرتے ہوئے کالعدم تحریک طالبان محسود گروپ کا کارندہ شمتیز پنجابی گرفتار ہوگیا۔

شمتیز پنجابی نے انوسٹی گیشن کے دوران سنسنی خیز انکشافات کئے ملزم سمریز پنجابی بھتہ خوری اور ڈکیتی کی واردات کرنے کے بعد طالبان محسود گروپ کو فنڈنگ کرتا تھا۔

ملزم کے ساتھیوں میں 12 کارندے ہیں جن میں سے ارشاد محسود مقابلے میں ہلاک ہوچکا ہے ملزمان کے دیگر ساتھی زمان محسود فیض محسود۔ عثمان محسود۔ فضل اور حسن محسود، حبیب خان وقار پنجابی، تنویر، فہیم پٹھان، فاروق پنجابی،عاقب خان کی تلاش جاری ہے۔

ملزم نے دوران انویٹیگیشن انکشاف کیا کہ ملزمان منگوپیر پولیس کے ہاتھوں گرفتار ہونے کے بعد لاکھوں روپے رشوت خوری کے ذریعے رہا ہوا۔ملزم سہراب گوٹھ کے سپاہیوں سے بآسانی اسلحہ چھین کر فرار ہوتے تھے۔

ملزمان سہراب گوٹھ، سپر ہائی وے، منگھوپیر، سلطان آباد میں سینکروں وارداتیں کیں، ملزمان وارداتیں کرنے کے بعد ایران کے راستے دبی فرار ہوجاتے تھے۔

ملزم شمریز پنجابی اپنے ساتھی یعقوب محسود کے ساتھ دبئی میں بھی گرفتار ہو چکا ہے ملزمان نے فیصل ٹرانسپورٹر سے اگست 2015 میں اپنے بھانجے عاقب کی مدد سے دس لاکھ روپے بھتہ طلب کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں