سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپرتحریک انصاف سب سے آگے -
The news is by your side.

Advertisement

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپرتحریک انصاف سب سے آگے

سندھ اور پنجاب میں بلدیاتی انتخابات کا تیسرا مرحلہ اپنے عروج پرہے اورہرطرف الیکشن کی گہما گہمی کا عالم ہے، اس موقع پرسوشل میڈیا کے صارفین بھی کسی سے کم نہیں ہیں اوراپنے اپنے طریقے سے اپنی سیاسی وابستگی کا اظہارکررہے ہیں۔

اس حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر پاکستان کی کیٹیگری میں زیادہ ترٹرینڈز آج ہونے والے بلدیاتی انتخابات سے متعلق ہیں۔

ٹویٹر پرگردش کرنے والے ٹرینڈزمیں تحریک انصاف کے حامیوں کی جانب سے تشکیل دیا جانے والا ٹرینڈ #VoteForBat سرفہرست ہے جبکہ دوسرے نمبر پرگردش کرنے والا ٹرینڈ #JeetKaNishanTEER پاکستان پیپلزپارٹی کے کارکنان کی جانب سے تشکیل دیا گیا ہے۔

tweet

یہاں ہم ٹویٹرکے چند دلچسپ ٹویٹس آپ کے ساتھ شیئر کررہے ہیں۔

ٹویٹر پر ایک صارف کا کہنا ہے کہ ووٹ صرف کاغذ کا ٹکڑا نہیں ہے کہ ڈبے میں ڈالا اور آگے بڑھ گئے بلکہ یہ کاغذ آپ کے خاندان اور اورآپ کے ملک کی بہتری کا ضامن ہے۔

 

  ایک اور صارف نے ٹویٹرپر لکھا کہ تبدیلی کے لئے، امن کے لئے، نئے پاکستان کے لئے باہرآئیں اوربلے کو ووٹ دیں۔

ایک اورووٹر نے ایک طنزیہ تصویر پوسٹ کرتے ہوئے لکھا کہ کہ ووٹ ڈالنے سے پہلے اس تصویرکو غور سے دیکھ لیں اوراس کے بعد اپنا فیصلہ دیں۔

ایک اورصارف کا کہنا ہے کہ ووٹ دینے سے پہلے سوچ لیں۔۔ یہ نظام ہمارے روشن مستقبل کے لئے آنے والی تبدیلی کا راستہ روک رہا ہے۔

ایک صارف نے انتہائی دلچسپ تصویر پوسٹ کی ہے جس میں تحریک انصاف کی ایک کارکن پیپلز پارٹی کی رہنماء شیری رحمان کے ساتھ سیلفی لے رہی ہیں۔

پاکستان پیپلز پارٹی کی رہنما شیری رحمن نے بھی اپنی ووٹ کاسٹ کرتے ہوئے اپنی تصویر ٹویٹر پر اپنےمداحوں اور حامیوں کے ہمراہ شیئر کی ہے۔

ایک صارف نے مخالف جماعت کی جانب سے اپنے حق میں پوسٹ کی جانے والی تصویر کا انتہائی دلچسپ پوسٹ مارٹم کیا ہے۔

ایک صارف کاکہنا ہے کہ اگرکراچی ایم کیوایم کو ووٹ دیتا ہے تو پھرعمران خان کو کراچی کے عوام کے فیصلے اور مینڈیٹ کا احترام کرنا چاہئے۔

ایک اور صارف نے کہا ہے کہ ہم اپنے محبوب شہر کے ذمہ دار ہیں اوراپنے گھرکو طالبان اوران کے معاونت کاروں سے بچائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں