جمعرات, مئی 23, 2024
اشتہار

ٹوئٹر کی "بلیو ٹک سروس” نے ایلون مسک کو مایوس کردیا

اشتہار

حیرت انگیز

ٹوئٹر کے مالک ایلون مسک کو ٹوئٹر کی پیڈ بلیو سروس سے خاطر خوا منافع نہ مل سکا، ایک رپورٹ کے مطابق تین ماہ کے عرصے میں محض 11 ملین ڈالر کی کمائی کی گئی، کیا ایلن مسک کا خواب چکنا چور ہو جائے گا؟

اس حوالے سے غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ٹوئٹر پیڈ بلو سروس نے 3 ماہ میں محض 11 ملین ڈالر کی کمائی کی ہے، "ٹیک کرنچ” نےاپنی رپورٹ میں بتایا ہے کہ "بلو سروس” کا ٹیک اَپ بہت کم رہا ہے۔

ٹوئٹر کے مالک ایلون مسک نے ٹوئٹر پیڈ بلو سروس بہت امیدوں اور خواہشات کے ساتھ شروع کی تھی۔ وہ چاہتے ہیں کہ تمام ٹوئٹر صارفین "بلو بیج” کے لیے پیمنٹ کریں تاکہ کمپنی کو اس کا فائدہ مل سکے، حالانکہ تازہ ترین اطلاعات کے مطابق تین ماہ قبل شروع ہونے والی ٹوئٹر بلو پیڈ سروس نے اب تک محض 11 ملین ڈالر کی رکنیت حاصل کی ہے۔

- Advertisement -

دراصل ٹیک کرنچ نے ایپ انٹلیجنس فرم سنسر ٹاور کے ڈیٹا کا حوالہ دیتے ہوئے ایک رپورٹ جاری کی ہے۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ 11 ملین ڈالر ایک چھوٹا سا اماؤنٹ ہے، ہمیں تنبیہ دینی چاہیے کہ یہ ویب بیسڈ رکنیت کو کور نہیں کرتا۔ مذکورہ اعداد و شمار ان 20 بازاروں کا احاطہ کرتے ہیں جہاں بلو سروس کو اس ہفتہ سے پہلے لانچ کیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ ٹوئٹر کے بانی ایلون مسک نے 2022 میں ٹوئٹ کے ذریعے سبسکرپشن پلان سمیت کئی نئی پالیسیوں کا اعلان کیا تھا، انہوں نے کہا تھا کہ ٹوئٹر پر جعلی مصدقہ اکاؤنٹس کی بھرمار ہے جس کی وجہ سے آنے والے مہینوں میں انہیں معطل کردیا جائے گا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں