The news is by your side.

Advertisement

مسجد نبوی کے قریب پولیس اہلکار پر تشدد کرنے والے 2 افراد گرفتار

ریاض: سعودی پولیس اور ہائی وے سیکیورٹی حکام نے مدینہ منورہ میں مسجد نبوی کے قریب پولیس اہلکار پر تشدد کرنے والے 2 افراد کو گرفتار کرلیا۔

عرب میڈیا کے مطابق پولیس اہلکار پر تشدد کا واقع جنت البقیع قبرستان کے قریب پیش آیا، واقعہ کی ویڈیو سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر وائر ہونے والی ویڈیو کے بعد ملی جس کے بعد مملکت کے ڈپٹی اٹارنی جنرل نے تشدد کرنے والے افراد کی گرفتاری کا حکم جاری کیا۔

جنرل سیکیورٹی کے ترجمان کے مطابق ایک گاڑی میں سوار دو افراد نے مدینہ منورہ کی شاہ فیصل شاہراہ اور شاہ عبدالعزیز شاہراہ انٹرچینج پر اپنی ڈیوٹی انجام دینے والے سعودی ٹریفک پولیس اہلکار پر تشدد کیا۔

مدینہ منور کے گورنر شہزادہ فیصل بن سلمان نے حکم دیا کہ ٹریفک پولیس اہلکار کو مارنے والے نامعلوم افراد کو گرفتار کیا جائے جس کے بعد حملہ آوروں کو حراست میں لے لیا گیا۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ متعدد افراد پولیس اہلکار کو تشدد کا نشانہ بنارہے ہیں، تشدد کا شکار بننے والا پولیس اہلکار خود کو بچانے کی کوشش کررہا ہے۔

ویڈیو دیکھیں



خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں