The news is by your side.

Advertisement

کراچی : واٹر ٹینکر حادثے میں 2 بھائیوں کی ہلاکت، ذمہ دار ڈرائیور کے حیرت انگیز انکشافات

کراچی : نارتھ کراچی میں واٹر ٹینکر حادثے میں 2 بھائیوں کی ہلاکت کے ذمہ دار ڈرائیور نے انکشاف کیا کہ اس سے پہلے کوئی ہیوی گاڑی نہیں چلائی، چانس ملنے پر گاڑی چلا رہا تھا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں بغیرلائسنس نوجوان کو ہیوی ٹینکر چلانے کا موقع دینا بچوں کی جان لے گیا، ٹینکر ڈرائیور کے حیرت انگیز انکشافات سامنے آگئے۔

ڈرائیور نے بتایا کہ میرا نام شکیل اور عمر20سال ہے، میرا شناختی کارڈ بنا ہواہے لیکن ڈرائیونگ لائسنس نہیں بنا، اس سے پہلے میں نے کوئی ہیوی گاڑی نہیں چلائی، اس گاڑی پر چانس ملا تھا تو آج کل یہ چلا رہا تھا۔

ڈرائیور کا کہنا تھا کہ میں گلی سے ریورس نکل رہا تھا موٹر سائیکل نیچے آگئی، دونوں بچے ٹینکر کے نیچے گھس گئے تھے، مجھے دونوں بچوں کی موت پر افسوس ہے۔

یاد رہے نارتھ کراچی میں واٹر ٹینکر حادثے میں موٹرسائیکل سوار2بھائیوں کی موت ہوئی تھی ، حادثے کے بعد علاقہ مکینوں نے 20 سالہ واٹرٹینکرڈرائیور کوپکڑا اور بدترین تشدد کےبعد پولیس کے حوالے کردیا تھا۔

پولیس کا کہنا تھا کہ حادثہ ڈرائیور شکیل کی انتہائی غفلت سے پیش آیا، بڑا بھائی چھوٹے بھائی کو موٹرسائیکل پرمدرسے چھوڑنے جارہا تھا جبکہ عمر ڈرائیور انتہائی تیزی سے ٹینکر ریسورس کر رہا تھا۔

پولیس کے مطابق گلی میں موٹرسائیکل پر مدرسے جانے والے بھائی ٹینکرکی زد میں آگئے ، جاں بحق بھائیوں کی عمر یں 16 اور 5 سال تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں