The news is by your side.

Advertisement

دو غیر ملکیوں‌ نے دبئی میں 10 لاکھ ڈالر کی لاٹری جیت لی

دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر دو غیر ملکی شہریوں نے دس لاکھ امریکی ڈالر کی (12 کروڑ سے زائد پاکستانی روپے) لاٹری جیت لی۔

تفصیلات کے مطابق روزگار کے لیے بیرون ملک مقیم آئرش اور کینیڈین شہری نے دبئی انٹرنیشنل ایئر پورٹ کے ڈیوٹی فری لکی ڈرا سے خریدی گئے لاٹری ٹکٹ سے 10 لاکھ امریکی ڈالر کی انعامی رقم اپنے نام کرلی۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ قسمت بدلنے کا لاٹری ٹکٹ 37 سالہ مختار نامی کینیڈین نے ٹینس ولیج سے دبئی ڈیوٹی فری ٹینس چیمپیئن شپ کے دوران خرید تھا۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ گزشتہ 27 برسوں سے دبئی کے رہائشی کینیڈین مختار پر دس لاکھ امریکی ڈالر جیتنے کی خبر سن کر بیک وقت تذبذب اور خوشی کے حالت طاری تھی۔

اماراتی میڈیا کا کہنا ہے کہ مختار دبئی میں رئیل اسٹیٹ کا کام کرتے ہیں اور گزشتہ دس برسوں مسلسل لاٹری کا ٹکٹ خرید رہے تھے۔

مختار کا کہنا تھا کہ ’شکریہ دبئی ڈیوٹی فری حیرت انگیز سنانے پر‘میں گزشتہ 10 سال سے آپ کی پروموشن کا حصّہ بن رہا ہوں اور یہ میرے لیے سب سے اچھا سرپرائز ہے، مجھے یقین نہیں آرہا کہ باالاآخر میں جیت گیا‘۔

ایک ملین ڈالر کے مالک بننے والے دوسرے خوش نصیب آئرش شہری مائیکل مکگنلی ہیں جنہیں دبئی ڈیوٹی فری کے آغاز سے اب تک ایک ملین ڈالر جیتنے والے آئرش شہری ہونے کا اعزاز حاصل ہوا ہے۔

مزید پڑھیں : دبئی : اردن کے شہری نے 10 لاکھ امریکی ڈالر کی لاٹری جیت لی

یاد رہے کہ دو ماہ قبل ملازمت کے سلسلے میں متحدہ عرب امارات کا سفر کرنے والے اردنی شہری نے 19 برس بعد دبئی کے عالمی ہوائی اڈے پر ڈیوٹی فری ملینیئر لاٹری سے 10 لاکھ امریکی ڈالر جیتے تھے۔

اماراتی میڈیا کا کہنا ہے کہ 48 سالہ مروان طہٰ جب بھی دبئی کا سفر کرتا تھا ڈیوٹی فری ریفل لاٹری کا ٹکٹ خریدتا تھا اور سنہ 1999 سے اب تک 300 ٹکٹ خرید چکا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں