site
stats
پاکستان

کراچی کےعلاقے گلستان جوہرمیں فائرنگ‘ 2 افراد جاں بحق

maryland firing

کراچی: شہر قائد کے علاقے گلستان جوہر میں فائرنگ کے واقعے میں پیپلزپارٹی کا کارکن اور راہ گیر جاں بحق ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گلستان جوہرمیں کامران چورنگی کے قریب پیش آنےوالےفائرنگ کے واقعے میں پیپلزپارٹی یوتھ ونگ کے سابق صدر جہانزیب بنگش کے بھائی سمیت 2 افراد جان کی بازی ہار گئے۔

عینی شاہدین کے مطابق موٹرسائیکل پر سوار حملہ آور فائرنگ کرکے فرار ہوگئے، واقعےمیں دو افراد جاں بحق اورایک شخص زخمی ہوگیا۔

پولیس حکام کے مطابق جاں بحق اور زخمی شخص کو لیاقت نیشنل اسپتال منتقل کردیا گیا،واقعے کی اطلاع ملتے ہی پیپلزپارٹی کے رکن سندھ اسمبلی سعید غنی اسپتال پہنچ گئے۔


گلستان جوہر، نامعلوم ملزم سرگرم، چاقو کے وار سے 6 خواتین زخمی


دوسری جانب کراچی کے علاقے گلستان جوہر میں نامعلوم موٹر سائیکل سوار کی جانب سے خواتین کو تیز دھار آلے سے زخمی کرنے کا سلسلہ 25 ستمبر سے جاری ہے، متاثرہ خواتین کی تعداد 6 ہوگئی،نامعلوم شخص یا گروہ کا کوئی سراغ نہ مل سکا۔


کراچی : پولیس مقابلہ، 5 دہشتگرد ہلاک


واضح رہے کہ گزشتہ روز کراچی کے علاقے سچل میں پولیس نے محرم الحرام کے دوران دہشت گردی اور تخریب کاری کے منصوبے کو ناکام بناتے ہوئے پانچ دہشت گردوں کو ہلاک کردیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top