The news is by your side.

Advertisement

دبئی: منی بس چوری کے الزام میں دو پاکستانی گرفتار

دبئی: دو پاکستانی افراد کو النہدہ کے صحرائی علاقے میں پارک کی گئی منی بس چوری کرنے کے الزام میں گرفتار کرلیا گیا۔

عرب میڈیا کے مطابق منی بس فیشن ڈیزائن کمپنی کی ملکیت تھی، کمپنی کے ملازم ڈرائیور نے منی بس صحرائی علاقے میں کھڑی کی اور اپنے گھر چلا گیا، اگلے روز جب وہ اس جگہ پہنچا جہاں اس نے منی بس پارک کی تھی تاہم بس چوری ہوچکی تھی۔

مذکورہ ملازم ڈرائیور نے پریشانی کے عالم میں اپنے مالک کو کمپنی ٹرانسپورٹ کی گمشدگی کی اطلاع دی، مالک خود بھی جائے واردات پر پہنچے اور اس کے بعد پولیس کو منی بس چوری کی اطلاع دی گئی۔

جون 2018 میں پولیس نے صحرائی علاقوں میں پارک کی گئی منی بسوں کی چوری میں ملوث ہونے کے شبے میں دو پاکستانیوں کو گرفتار کیا۔

مزید پڑھیں: دبئی پولیس کی کارروائی، 1کروڑ 40 لاکھ درہم کی ڈکیتی میں ملوث 7 پاکستانی گرفتار

استغاثہ کی جانب سے ان ملزمان کو فیشن ڈیزائننگ فرم کی 45 ہزار درہم کی منی بس چرانے کا ذمہ دار ٹھہرایا گیا ہے، استغاثہ کے مطابق ملزمان نے منی بس کی کھڑکی کا شیشہ توڑا اور پھر تاروں کو جوڑ کر گاڑی اسٹارٹ کرکے لے گئے۔

ملزمان نے اپنے خلاف عائد الزامات کو درست تسلیم کرنے سے انکار کردیا ہے، ملزمان کا کہنا ہے کہ منی بس چوری نہ کرنے کے باوجود انہیں جیل میں قید رکھا گیا۔

ملزمان کا کہنا ہے کہ ان پر مزید کئی منی بسوں کی چوری کا الزام عائد کردیا گیا ہے جبکہ اصل ملزم گرفتار نہیں کیا گیا ہے، ہم لوگوں کی بس ایک ہی خواہش ہے کہ اپنے وطن واپس لوٹ جائیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں