ہفتہ, مئی 18, 2024
اشتہار

کراچی داتا نگر میں زیادتی کے بعد قتل کی جانے والی ننھی فریحہ کا قاتل گرفتار

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی: داتا نگر میں ننھی فریحہ کو زیادتی کے بعد قتل کرنے والے مرکزی ملزم گرفتارکرلیا گیا، ملزم نے اعتراف جرم کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے پپری داتانگر میں ننھی فریحہ کو زیادتی کے بعد قتل کرنے والے مرکزی ملزم گرفتار کو کرلیا گیا۔

ایس ایس پی ملیر حسن سردار نیازی نے بتایا کہ پولیس نے ملزم انتظار کو گرفتار کر لیا ہے، پولیس نے چوبیس گھنٹے مہلت مانگی تھی مگر اس سے پہلے ملزم گرفتار کر لیا ہے۔

- Advertisement -

حسن سردار نیازی کا کہنا تھا کہ مرکزی ملزم کی مدد کرنے والا آلہ رکھا نامی شخص کو بھی گرفتار کیا گیا ہے۔

ملزم بچی کو جھانسا دے کر لے گیا، بچی کے ساتھ زیادتی کی جس کے بعد گلا دبا کر قتل کر دیا اور بچی کی لاش پانی کے نالے میں ملزمان نے پھینکی۔

بچی کو زیادتی کے بعد قتل کرنے کے واقعے میں ملزمان نے اعتراف جرم کرلیا ، گرفتار ملزمان نے پولیس تحویل میں بیان دے دیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ مرکزی ملزم انتظار اور ساتھی اللہ رکھا نے بچی سےزیادتی ،قتل کا اعتراف کیا۔

اس سے قبل کراچی کے علاقے پپری داتانگر میں بچی کو زیادتی کے بعد قتل کرنے کا واقعے پر بچی کے والد محمداعظم خان نے الزام لگایا کہ میری بیٹی کو پڑوسی انتظار نے قتل کیا، ملزم پہلے دن سے لاپتہ ہے، اسے لوگوں نےلاش لے جاتے دیکھا تھا، ملزم سےلوگوں نے پوچھا تھا بورے میں کیا ہےتواس نے کہا موٹر سائیکل کا انجن ہے۔

جناح اسپتال میں بچی کے چچا بہرام نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ میری بھیتجی 3روز پہلے گھرکےباہر کھیلتے ہوئے لاپتہ ہوئی بچی کی لاش بوری میں بندتھی،پیررسی سے بندھے تھے۔

چچا کا کہنا تھا کہ ملزمان نے بچی کوتشدد کا نشانہ بنایا ،زیادتی کی ، 6سالہ بچی پہلی جماعت کی طالبہ اور داتا نگر کی رہائشی تھی۔
بورےمیں بندبچی کی لاش پانی کےنالےسےبرآمدکی گئی تھی ، پولیس تا حال مرکزی ملزم کو گرفتار کرنے میں ناکام ہیں۔

بچی کی لاش پوسٹ مارٹم کے بعد ورثا کے حوالے کردی گئی تاہم بچی کےقتل کامقدمہ بھی تاحال درج نہ ہوسکا۔

بچی کے رشتے داروں کا کہنا تھا کہ وہ ستائیس تاریخ کی صبح پڑوس کی دکان سے چیزلینے گئی تھی، دس منٹ میں واپس نہیں آئی توباہرنکل کرتلاش کیا کہیں نہیں ملی، لاوڈاسپکیرلیکر تین دن تک علاقے میں ڈھونڈتے رہے، حکومت سے اپیل کرتے ہیں جن درندوں نے یہ ظلم کیا ہے انہیں پھانسی دی جائے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں