The news is by your side.

Advertisement

امارات نے 2 ممالک آنے جانے پر پابندی لگا دی

ابوظبی: متحدہ عرب امارات نے افغانستان اور انڈونیشیا آنے جانے پر پابندی لگا دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق یو اے ای حکام نے آج ہفتے کو نئی سفری پابندیاں عائد کر دی ہیں جن کا اطلاق اتوار سے ہوگا، جس میں دو ممالک افغانستان اور انڈونیشیا آنے جانے پر پابندی عائد کی گئی ہے۔

عرب نیوز کے مطابق حکام نے کہا ہے کہ جن لوگوں نے گزشتہ 14 روز کے اندر مذکورہ دو ممالک کا سفر کیا ہے، وہ بھی یو اے ای میں داخل نہیں ہو سکیں گے، تاہم ان ممالک کی ٹرانزٹ فلائٹس اس پابندی سے مستثنیٰ ہیں۔

اس فیصلے سے سفارتی مشنز، ہنگامی میڈیکل کیسز، سرکاری وفود کے علاوہ مجاز معاشی اور سائنسی وفود کو بھی استثنیٰ حاصل ہوگا۔

یاد رہے یکم جولائی کو متحدہ عرب امارات کی وزارت خارجہ نے جن 14 ممالک سے آمد پر پابندی لگائی تھی، وہاں کے سفر سے بھی منع کر دیا گیا تھا، ان ممالک میں بھارت، پاکستان، بنگلا دیش، نیپال، سری لنکا، ویتنام، نمیبیا، زیمبیا، ڈیموکریٹک کانگو، یوگنڈا، سرالیون، لائبیریا، جنوبی افریقا اور نائجیریا شامل ہیں۔

اماراتی وزارت خارجہ نے اپنے شہریوں کو تاکید کی ہے کہ وہ ممنوعہ ممالک کی فہرست سے خارج کسی بھی ملک کا سفر کرتے وقت تمام احتیاطی تدابیر کا خاص خیال رکھیں۔

ہدایات میں کہا گیا ہے کہ سفر سے قبل بھی اور سفر کے دوران بھی اگر کسی ملک میں جانے کے بعد وائرس کا شکار ہو جائیں تو پہلی فرصت میں سفارت خانے کو مطلع کریں، متاثر شہریوں کو ضروری کارروائی کے بعد واپس لایا جائے گا۔

شہریوں کو سفر سے قبل ’خدمت تواجدی‘ میں اندراج کی تاکید بھی کی گئی ہے، اس سے سفر کے دوران ضروری مدد فراہم کرنے میں آسانی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں