The news is by your side.

Advertisement

سعودی سیاح کو لوٹنے اور تشدد کرنے کے الزام میں‌ مصری جوڑا گرفتار

دبئی : اماراتی پولیس نے سعودی سیاح پر تشدد کرنے اور اس کے موبائل فونز چوری کرنے کے الزام میں مصری خاتون کو اس کے ساتھی کے ہمراہ گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی میں ایک کاروباری خاتون نے اپنے مصری ساتھی کے ہمراہ سعودی عرب سے تعلق رکھنے والے سیاح کو دوبارہ فلیٹ میں داخل ہونے پر تشدد کا نشانہ بنایا اور اس کے قیمتی موبائل بھی چوری کر لیے۔

متاثرہ سعودی شہری نے بتایا کہ اس نے نومبر میں دبئی کے علاقے حور العین میں واقع ایک فلیٹ میں ماہانہ 1 ہزار درہم پر ایک بیڈ کرائے پر لیا تھا۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ایک دن متاثرہ شہری فلیٹ سے باہر گیا اور کچھ دیر بعد واپس آیا تھا تو مصری خاتون نے سعودی شہری کو گھر سے نکال دیا۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ خاتون کے ساتھ ایک مصری شخص بھی فلیٹ میں موجود تھا جس نے سیاح سے کہا کہ خاتون سے اپنے معاملات حل کرلوں ورنہ تمھارا سیکیورٹی ڈیپازٹ(ایڈوانس) واپس نہیں ہوگا۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ متاثرہ سیاح فلیٹ میں داخل ہوا تو 40 سالہ مصری شخص نے فلیٹ کا دروازہ بند کردیا اور خاتون کے ہمراہ سعودی شہری کو تشدد کا نشانہ بنایا اور دو آئی فونز بھی چھین لیے۔

اماراتی میڈیا کے مطابق ملزمان نے سعودی سیاح کو پولیس میں شکایت درج کروانے پر بھی دھمکیاں بھی دیں تھیں تاہم پولیس نے مصری جوڑے کو گرفتار کرکے عدالت میں پیش کردیا۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ پراسیکیوٹر مصری جوڑے کے خلاف سعودی سیاح پر تشدد کرنے اور موبائل فونز لوٹنے کی کا مقدمہ درج کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں