The news is by your side.

Advertisement

امارات: پاکستان سمیت 6 ممالک کے مسافروں کے لیے بڑا اعلان

ابوظبی: متحدہ عرب امارات نے پاکستان سمیت 6 ممالک سے آنے والی پروازوں پر عائد پابندی میں نرمی کا اعلان کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یو اے ای نے پاکستان اور بھارت سمیت چھ ممالک سے آنے والی پروازوں پر عائد پابندی میں نرمی کا اعلان کرتے ہوئے مسافروں کو داخلے کی مشروط اجازت دے دی۔

پاکستان اور بھارت کے علاوہ نیپال، سری لنکا، نائیجیریا اور یوگنڈا بھی ان ممالک میں شامل ہیں، جہاں کے مسافروں کو داخلے کی مشروط اجازت کے ساتھ نئی کیٹگریز کا اعلان کیا گیا ہے۔

اماراتی حکام کے مطابق مذکورہ بالا 6 ممالک سے آنے والے مسافر 5 اگست سے متحدہ عرب امارات میں داخل ہو سکتے ہیں، بشرطیکہ ان کے پاس یو اے ای کا رہائشی اجازت نامہ موجود ہو، ان مسافروں کے لیے کرونا ویکسین کی دونوں ڈوز لگوانے کی شرط بھی ہوگی، دوسری ڈوز لگوائے ہوئے 14 دن گزر چکے ہوں۔

امارات کے سرکاری حکام سے منظور شدہ ویکسینیشن سرٹیفیکیٹ کی بھی شرط عائد کی گئی ہے، داخلے کی اجازت صحت اور شعبہ تعلیم سے منسلک افراد کو ہوگی، جن میں ڈاکٹرز، نرسز یا دیگر طبی عملہ، یونیورسٹی، کالج یا اسکول کے اساتذہ شامل ہیں۔

متحدہ عرب امارات میں تعلیم حاصل کرنے والے طلبہ کو بھی 5 اگست سے پاکستان سے داخلے کی اجازت دی گئی ہے، سرکاری ملازمین کو بھی اجازت ہوگی۔

حکام کے مطابق تمام مسافروں کو سفر سے قبل فیڈرل اتھارٹی فار آئیڈینٹٹی اینڈ سٹیزن شپ سے اجازت حاصل کرنا ہوگی‘ جب کہ 48 گھنٹے قبل کا کرونا ٹیسٹ جمع کرانے کی شرط بھی عائد کی گئی ہے۔

یو اے ای نے تمام ممالک سے آنے والی ٹرانزٹ پروازوں کو بھی داخلے کی اجازت دے دی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں