The news is by your side.

Advertisement

دبئی میں غیر ملکی ملازمین کیلیے بچت اسکیم شروع کرنےکی منظوری

دبئی کے ولی عہد اور دبئی ایگزیکٹو کونسل کے چیئرمین شیخ حمدان بن محمد بن راشد المکتوم نے حکومت دبئی کے غیر ملکی ملازمین کے لیے بچت اسکیم شروع کرنے کی منظوری دی ہے جس کا مقصد سروس کے آخر پر مالی فوائد کے نظام کو بہتر بنانا ہے۔

وام نیوز ایجنسی کے مطابق اس اسکیم کی نگرانی دبئی انٹرنیشنل فنانشل سینٹر کئی بین الاقوامی سرمایہ کاری فرموں کی شراکت کے ساتھ کرے گا جو پرکشش اور محفوظ سرمایہ کاری کے مواقع فراہم کرتی ہیں۔ یہ منصوبہ اس بات کو بھی یقینی بنائے گا کہ دبئی کیریئر کی حیثیت سے ایک پرکشش منزل کا مقام برقرار رکھے جو ایک مربوط نظام کے ذریعے شاندار صلاحیتوں کی حوصلہ افزائی کرتے ہوئے ملازمین کو مالیاتی محکموں میں بچت کے مختلف مواقع فراہم کرتا ہے۔

یہ اعلان دبئی کی ایگزیکٹو کونسل کے ”ڈیپ ڈائیو دبئی“ میں ہونے والے اجلاس کے دوران کیا گیا جس میں دبئی کے نائب حکمران، نائب وزیر اعظم، وزیر خزانہ اور دبئی ایگزیکٹو کونسل کے اول نائب چیئرمین شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم نے بھی شرکت کی۔

اندراج کی تاریخ سے شروع یہ اسکیم جمع کردہ واجبات کی حفاظت اور انتظام بھی زیادہ مؤثر طریقے سے کرتی ہے۔ اس لیے اس میں سابقہ ​​سال کی سروس سے کوئی مالی واجبات شامل نہیں ہوں گے جن پر موجودہ قانون سازی کا اطلاق ہوتا ہو۔

مزید برآں، ملازمین سرمایہ کاری کے متعدد طریقوں کا انتخاب کر سکیں گے جو روایتی سرمایہ کاری فنڈز، اور دیگر اسلامی شریعت سے ہم آہنگ ہیں۔ وہ ملازمین جو اپنے فوائد میں سرمایہ کاری نہیں کرنا چاہتے انہیں بھی ایسے مواقع فراہم کیے جائیں گے جو سرمائے کے تحفظ کو یقینی بناتے ہیں۔

شیخ حمدان نے ایگزیکٹو کونسل کے جنرل سیکرٹریٹ کی سربراہی میں اسٹیئرنگ کمیٹی تشکیل دینے کی ہدایت کی۔ کمیٹی کے ارکان میں محکمہ خزانہ، محکمہ انسانی وسائل، حکومت دبئی کے قانونی امور کا محکمہ، سپریم لیجسلیشن کمیٹی اور دبئی انٹرنیشنل فنانشل سینٹر شامل ہیں۔

یہ کمیٹی ایک ایکشن پلان تیار کرتے ہوئےانتظامی طریقہ کار طے کرے گی، اسکیم کے ورک فلو کی نگرانی کرے گی اور اپنے مقاصد حاصل کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں