The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے ساتھ برادرانہ تعلقات پر یو اے ای کو ہمیشہ فخر رہا ہے، شیخ نہیان

اسلام آباد: متحدہ عرب امارات کے وزیر ثقافت و ترقی شیخ نہیان بن مبارک النیہان کا کہنا ہے کہ پاکستان کے ساتھ برادرانہ تعلقات پر یو اے ای کو ہمیشہ فخر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے وزیر ثقافت وترقی شیخ نہیان بن مبارک النیہان کی نیشنل لائبریری اسلام آباد آمد پر معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان اور وزیرمملکت شہریار آفریدی نے استقبال کیا۔

یو اے ای کے تعاون سے نیشنل لائبریری میں بک پویلین کا افتتاح کیا گیا، پویلین یو اے ای کے تعاون سے باہمی رواداری، تعلقات کے فروغ کے لیے قائم کیا گیا۔

شیخ نہیان بن مبارک النیہان نے کہا کہ یو اے ای مختلف شعبوں میں تعاون جاری رکھے گا، پاکستان کے ساتھ برادرانہ تعلقات پر یو اے ای کو ہمیشہ فخر رہا ہے، آئندہ وقتوں میں یہ دوستی مزید مضبوط ہوگی۔

اس موقع پر فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ تعلیم کے فروغ میں یواے ای تعاون کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، یواے ای کا دیگرشعبوں میں تعاون برادرانہ تعلقات کا مظہر ہے، تعلیم، ثقافت، معیشت کے تعلقات میں روز بروز اضافہ ہو رہا ہے۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ پویلین کے قیام، کتابوں کےعطیہ سے کتب بینی کو فروغ ملے گا، کتابوں کے اس عطیہ پر یو اے ای کی حکومت اور عوام کے شکر گزار ہیں۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ قومی ترقی میں علم کی ضرورت کے تناظرمیں یو اے ای کا تعاون قابل ستائش ہے، علمی معلوماتی و صحافتی تبادلہ جات کو بھی فروغ دینے کی ضرورت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں