The news is by your side.

Advertisement

عید الفطر کی تعطیلات پر خصوصی سفری پیکجز متعارف

ابوظبی: یو اے ای میں ایئر لائنز اور ٹریولنگ ایجنسیوں نے عید الفطر کی تعطیلات پر بین الاقوامی پروازوں کے لیے خصوصی پیکجز کا اعلان کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات میں فضائی کمپنیوں نے عید پر فضائی سفر کے لیے خصوصی پیکجز متعارف کرا دیے، پیکجز کا آغاز 1200 درہم سے کیا گیا ہے۔

ان پیکجز میں ٹکٹ، ہوٹل میں رہائش، بکنگ کی فیس اور مفت انشورنس کی سہولتیں شامل ہیں، ٹریولنگ ایجنسیوں کا کہنا ہے کہ عید الفطر کی تعطیلات پر آفرز کا مقصد لوگوں کو سفر پر آمادہ کرنا ہے، قیمتیں ایسی ہیں کہ زیادہ سے زیادہ لوگ سفر کا پروگرام بنا سکتے ہیں۔

پیکجز کے مطابق جارجیا کے شہر تبلیسی کے لیے 1300 درہم ٹکٹ مع تین رات ہوٹل میں قیام، جب کہ بریفان کے لیے 1600 درہم کا ٹکٹ رکھا گیا ہے، جس میں 4 راتیں ہوٹل میں رہائش بھی شامل ہے۔

قاہرہ کے لیے 1900 درہم کا پیکج متعارف کرایا گیا ہے جس میں فائیو اسٹار ہوٹل میں قیام بھی شامل ہے، بلغراد کے لیے 2228 درہم کا پیکج ہے، زنجبار کے لیے 3 رات قیام اور سفر کا پیکج 2149 درہم پر مشتمل ہے، جب کہ مالدیپ کے لیے 3700 درہم کا پیکج متعارف کرایا گیا ہے۔

ٹریول کمپنیوں کا کہنا ہے کہ سفری پابندیوں میں کمی پر نئے پیکجز دراصل لوگوں کو سفر کے لیے آمادہ کرنے کے لیے پیش کیے جا رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں