The news is by your side.

شارجہ، غیرملکی سیاحوں کی گاڑی کو حادثہ، ایک جاں بحق، تین زخمی

شارجہ: متحدہ عرب امارات میں سوڈانی سیاحوں کی گاڑی کو حادثہ پیش آیا جس کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق اور 3 افراد زخمی ہوگئے۔

عرب میڈیا کے مطابق شارجہ کے علاقے الفایا میں سوڈانی سیاحوں کی گاڑی کو اس وقت حادثہ پیش آیا جب وہ ڈیزرٹ سفاری سے واپس آرہے تھے، حادثے کے نتیجے میں ایک سیاح جاں بحق اور اس کے تین دوست زخمی ہوگئے۔

رپورٹ کے مطابق حادثے میں زخمی ہونے والے چاروں دوستوں کو فوری طور پر اسپتال منتقل کیا جہاں 27 سالہ سوڈانی سیاح زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گیا، زخمی ہونے والوں کو طبی امداد دی جارہی ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ تیز رفتاری کے سبب حادثات پر قابو پانے کے لیے اقدامات کیے جارہے ہیں، حادثات سے بچاؤ کے لیے موبائل ریڈارز، کیمرے سے مانیٹرنگ جاری رہتی ہے جبکہ جمعرات اور جمعہ کے روز پیٹرولنگ میں بھی اضافہ کیا جاتا ہے۔

مزید پڑھیں: شارجہ: ہولناک ٹریفک حادثہ، بھارتی سیاح جوڑا ہلاک، 5 افراد زخمی

واضح رہے کہ رواں سال فروری میں بھارتی سیاحوں کی گاڑی کو حادثہ پیش آیا تھا جس کے نتیجے میں سیاح جوڑا ہلاک جبکہ دو بچوں سمیت 5 افراد زخمی ہوگئے تھے۔

سیاح جوڑا خاندان کے دیگر افراد سے ملنے اور سیروتفریح کے غرض سے متحدہ عرب امارات آیا تھا۔

یاد رہے کہ گذشتہ سال ستمبر میں متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی میں ٹریفک حادثہ پیش آیا تھا جس کے نتیجے میں 2 افراد جاں بحق اور 5 زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں