یوگنڈا میں بس حادثہ، 48 افراد ہلاک، درجنوں زخمی: Uganda
The news is by your side.

Advertisement

یوگنڈا میں بس حادثہ، 48 افراد ہلاک، درجنوں زخمی

کمپالا: افریقی ملک یوگنڈا میں پیش آیا بس حادثہ جس کے نتیجے میں 48 افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے جن میں کئی کی حالت تشویش ناک ہے۔

تفصیلات کے مطابق یہ حادثہ یوگنڈا کے دار الحکومت کمپالا سے 220 کلو میٹر دور ایک ضلع میں پیش آیا جس کے باعث اڑتالیس افراد ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے جبکہ ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ یہ حادثہ اس وقت پیش آیا کہ جب ایک بغیر ہیڈ لائٹس والا ٹریکٹر اچانک مسافر بس سے ٹکرا گیا، تاہم امدادی ٹیموں نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر فوری طور پر لوگوں کو ریسکیو کیا جبکہ زخمیوں کو اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے۔


یوگنڈا:کشتی ڈوبنے سے 22 افراد ہلاک


پولیس حکام کا کہنا تھا کہ ٹریکٹر نے بس کو آگے سے ٹکر ماری جس کے بعد مسافر بس بے قابو ہوگئی اور فٹ پاتھ سے جاٹکرائی جس کے نتیجے میں متعدد ہلاکتیں ہوئیں، حادثے کا ذمہ دار ٹریکٹر درائیور ہے جو بغیر ہیڈ لائٹ کے تیز رفتار گاڑی چلارہا تھا۔

خیال رہے کہ افریکی ملک یوگنڈا دنیا کے خستہ حال اور بدترین سڑک والے ممالک میں شمار کیا جاتا ہے، سرکاری اعداد وشمار کے مطابق 2015 سے 2017 کے درمیان مختلف ٹریفک حادثات کے باعث 9500 افراد اپنی زندگی کی بازی ہار چکے ہیں۔

یاد رہے کہ 2016 میں افریقی ملک گھانا میں ہونے والے ایک بس حادثے میں کم از کم 53 افراد ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے تھے، مقامی میڈیا کے مطابق یہ حادثہ ملک کے شمالی حصے میں اس وقت پیش آیا تھا کہ جب ایک مسافر بس ایک سامان بردار ٹرک سے ٹکرا گئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں