برطانیہ: گھر میں ہولناک آتشزدگی، چار بچے ہلاک، پولیس نے تحقیقات شروع کردی
The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ: گھر میں ہولناک آتشزدگی، چار بچے ہلاک

لندن: برطانیہ کی خودمختار ریاست اسٹیفورڈ شائر میں رہائشی مکان میں خطرناک آتشزدگی کے باعث 4 بچے ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق یہ واقعہ ریاست اسٹیفورڈ کے ضلع اسٹیفورڈ میں پیش آیا جہاں گھر میں لگنے والی آگ نے 4 بچوں کی جانیں لے لیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ آتشزدگی کے باعث ایک بچے اور دو افراد نے گھر کی کھڑکی سے کود کر اپنی جانیں بچائیں تاہم وہ معمولی زخمی ہوئے۔

پولیس کے مطابق ہلاک ہونے والے بچوں کی عمریں تین سے آٹھ سال کے درمیان ہیں، ایک بچہ سمیت دیگر دو زخمی افراد اسپتال میں زیر علاج ہیں۔

آگ کی شدت کے باعث ریسکیو عملے کو آگ بجھانے میں شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑا، پولیس واقعے سے متعلق تحقیقات کررہی ہے جلد آتشزدگی کی وجہ سامنے آجائے گی۔

حکام نے واقعے کو ناقابل یقین قرار دیتے ہوئے لواحقین سے اظہار تعریت کیا، جبکہ بروقت ریسکیو آپریشن کرکے مزید جانی یا مالی نقصان سے بچانے پر عملے کو سراہا۔

لندن : فلیٹ میں گیس کے سبب دھماکا، 1 خاتون ہلاک

خیال رہے کہ اپریل 2017 میں برطانوی دارالحکومت لندن کے شمال مغربی علاقے چنگ فورڈ میں معذور افراد کی تربیت کے لیے بنائی گئی عمارت میں لگنے والی آگ نے ایک خاتون کو جھلسا کر ہلاک کردیا تھا۔

یاد رہے کہ گذشتہ سال اکتوبر میں لندن کے شمال مغربی علاقے ہورو کے فلبیک وے اسٹریٹ میں واقع فلیٹ میں گیس کے سبب اچانک دھماکے کے بعد آگ لگی جس کے نتیجے میں خاتون سمیت 3 افراد زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں