The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ: کتا گاڑی میں چھوڑنے پر خاتون پر تنقید

لندن : برطانیہ میں سخت گرمی کے دوران کتے کو گاڑی میں چھوڑنے پر خاتون کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے، واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ میں گرمی کی لہر پیھل رہی ہے اور گذشتہ روز سال کا گرم ترین دن ریکارڈ کیا گیا تھا، اس دوران ایک برطانوی خاتون نے شاپنگ کی غرض سے مال جاتے ہوئے اپنے پالتو کتے کو گاڑی میں چھوڑ گئی تھی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ مذکورہ خاتون بیس منٹ تک شاپنگ مال میں رہی اور اس کا کتا 20 منٹ تک سخت گرمی میں گاڑی میں بند رہا، تاہم کار کی کھڑکی تھوڑی سے کھلی ہوئی تھی جس سے راہ گیر بوتل کے ذریعے کتے کو پانی پلاتے رہے۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ بے زبان جانور کو سال کے گرم ترین دن گاڑی میں بیس منٹ تک بند کرنے کے باعث کتے کی مالکن کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے کہ ’کتے کو گاڑی میں کیوں چھوڑا‘۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ایک راہ گیر نے پورے واقعے کی ویڈیو بناکر سوشل میڈیا پر اپلوڈ کردی، جس کے بعد سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے بھی نوجوان خواتین کو تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

برطانیہ کے میٹ آفس کا کہنا تھا کہ برطانیہ کے تمام حصوں میں سال کا گرم ترین دن گذشتہ روز تھا۔

خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں