اقوام متحدہ کا لائن آف کنٹرول پر جاری کشیدگی پر تحفظات کا اظہار -
The news is by your side.

Advertisement

اقوام متحدہ کا لائن آف کنٹرول پر جاری کشیدگی پر تحفظات کا اظہار

نیویارک: اقوام متحدہ نے ڈیڑھ ماہ سے زائد جاری کنٹرول لائن اور ورکنگ بانڈری پر بھارتی جارحیت پر تحفظات کا اظہار کر دیا۔ اقوام متحدہ نے دونوں ممالک کو مل کر مسائل حل کرنے کا مشورہ بھی دے دیا۔

اقوام متحدہ نے گزشتہ ڈیڑھ ماہ سے کنٹرول لائن پر جاری کشیدگی پر اپنے تحفظات کا اظہار کردیا لیکن ساتھ ہی کچھ کرنے کے حوالے سے اپنا دامن صاف بچالیا۔

اقوام متحدہ کا کہنا ہے کہ پاکستان اور بھارت کو کشمیر سمیت تمام مسائل کا حل مذاکرات سے نکالنا چاہیئے۔

واضح رہے کہ بھارت نے گزشتہ روز بھمبر سیکٹر پر بلا اشتعال فائرنگ کی تھی جس کے نتیجے میں پاک فوج کے 7 جوان شہید ہوگئے تھے۔ بھارتی جارحیت کے خلاف دفتر خارجہ نے بھارتی ہائی کمشنر کو طلب کرکے اپنا سخت احتجاج بھی ریکارڈ کروایا تھا۔

دوسری جانب ڈی جی آئی ایس پی آر عاصم باجوہ کا کہنا ہے کہ لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی پر ہم نے ہمیشہ جواب دیا اور کبھی خاموش نہیں رہے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے بتایا کہ سال 2016 میں بھارت نے اب تک ایل او سی پر 199 بار اور ورکنگ باؤنڈری پر 38 بار فائرنگ کی۔ جارحیت میں ستمبر کے بعد انتہائی تیزی آئی۔ ورکنگ باؤنڈری پر اکتوبر سے قبل صرف ایک بار لیکن اکتوبر سے اب تک 37 بار فائرنگ ہوئی۔

عاصم باجوہ کا کہنا تھا کہ سرحدوں پر پاک فوج کی جوابی کارروائی میں مارے گئے بھارتی فوجیوں کی ہلاکتوں کی تعداد ہمارے شہید فوجیوں سے 3 گنا زائد ہے۔ بھارت ہلاکتیں چھپاتا ہے لیکن ہم اپنی شہادتیں نہیں چھپاتے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں