The news is by your side.

Advertisement

کلسٹر بم کے استعمال کے ناقابل تردید ثبوت اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لیے

مظفر آباد: آزاد کشمیر میں لائن آف کنٹرول کے اِس پار پاکستانی علاقے میں بھارت کی جانب سے کلسٹر بموں کے استعمال کے ناقابل تردید ثبوت اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لیے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی فوج کی جانب سے کلسٹر بم استعمال کر کے عالمی قوانین کی سنگین خلاف ورزی سامنے آئی ہے، میڈیا نے اس معاملے کی آزاد کشمیر سے کوریج کی، ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ نوسیری کی آبادی میں کلسٹر بم بکھرے پڑے ہیں۔

بھارتی فوج کی جانب سے وادیٔ نیلم کی سول آبادی پر کلسٹر بم برسائے گئے تھے، فائر کیے گئے مزید کلسٹر بم نوسیری سے مل گئے ہیں۔

بھارتی فوج نے ایل او سی پر گولہ باری کے دوران آبادی پر کلسٹر بم پھینکے، بھارتی فوج نے ممنوعہ کلسٹر بموں سے شہریوں کو نشانہ بنایا، ایک بچہ کھلونا سمجھ کر کلسٹر بم گھر لے گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں:  بھارت کا ایل اوسی پر شہریوں کونشانہ بنانے کیلئے کلسٹر ٹوائے بم کا استعمال

خیال رہے کہ نوسیری لائن آف کنٹرول سے پانچ ساڑھے پانچ کلومیٹر دور ہے جہاں کلسٹر بموں سے آبادی کو نشانہ بنایا گیا، جس کی وجہ سے شہریوں سمیت دکانوں اور گھروں کو بھی نقصان پہنچا۔

دوسری طرف بھارت کا دعویٰ ہے کہ وہ صرف پاکستانی چیک پوسٹوں کو نشانہ بنا رہے ہیں، تاہم اے آر وائی نیوز نے اس بھارتی دعوے کا پول کھول دیا ہے۔

واضح رہے کہ نوسیری میں کلسٹر بموں سے 4 شہریوں کی شہادتیں ہوئی ہیں، جب کہ 11 افراد شدید زخمی ہوئے، بھارتی فوج نے 30 اور 31 جولائی کو کلسٹر بم فائر کیے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں