اتوار, جولائی 14, 2024
اشتہار

افریقی ملک میں نامعلوم بیماری سے اموات شروع، لوگوں میں خوف

اشتہار

حیرت انگیز

ملابو: افریقی ملک ایکویٹوریل گنی میں ایک نامعلوم بیماری سے اموات شروع ہو گئی ہیں، جس کی وجہ سے لوگوں میں خوف پھیل گیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق افریقہ میں ایک نئی بیماری نے دستک دے دی ہے، ایکویٹوریل گنی میں ایک ایسے بخار کی وجہ سے 10 افراد ہلاک ہو گئے ہیں جس میں جریان خون ہوتا ہے۔

روئٹرز کے مطابق وزیر صحت میتوہا اونڈو نے جمعہ کو میڈیا کو بتایا کہ ملک میں 200 سے زیادہ لوگوں کو قرنطینہ کر دیا گیا ہے، اور لوگوں کی نقل و حرکت پر بھی پابندی عائد کر دی گئی ہے۔

- Advertisement -

انھوں نے کہا کہ یہ ہیمریجک بخار جیسی بیماری ہے جس میں ناک سے خون بہنے لگتا ہے۔

ادھر کیمرون نے ایکویٹوریل گنی کے ساتھ اپنی سرحد پر نقل و حرکت پر مکمل پابندی لگا دی ہے، کیمرون کے وزیر صحت نے کہا کہ یہ بیماری تیزی سے پھیل رہی ہے جس کی وجہ سے نقل و حرکت پر پابندی عائد کی گئی ہے۔

وزیر صحت کیمرون کے مطابق بیماری کے سلسلے میں عالمی سطح پر تحقیقات شروع ہو گئی ہیں، عالمی ادارہ صحت (WHO) اور امریکی ادارے سی ڈی سی کے ماہرین کے تعاون سے اس مرض کی نگرانی کی جا رہی ہے۔

گنی کے وزیر صحت نے اپنے بیان میں بتایا کہ 7 فروری کو اس بیماری کے بارے میں پہلی بار اطلاعات ملی تھیں، ابتدائی جانچ میں پتا چلا کہ ہلاک ہونے والے لوگ ایک شخص کی آخری رسومات میں شامل ہوئے تھے۔ یہ پتا چلتے ہی گنی کی حکومت نے کچھ مریضوں کے سیمپل جانچ کے لیے اپنے پڑوسی ملک گیبون بھیج دیے ہیں۔

بیماری کے بارے میں کیمرون کے ایک طبی افسر نے بتایا کہ بیماری کی علامتوں میں ناک سے خون آنا، بخار اور جوڑوں میں درد شامل ہے۔ ماہرین نے بتایا کہ دیگر علامات میں کمزوری، خون کی قے اور اسہال بھی شامل ہیں۔ ان علامتوں کے دکھائی دینے کے کچھ گھنٹوں کے اندر ہی کچھ مریضوں کی موت واقع ہو گئی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں