The news is by your side.

Advertisement

یمن میں امریکہ کی فضائی کارروائی میں3ریڈارتباہ

واشنگٹن : امریکی بحری جہاز پریمن سے میزائل حملےکےبعدامریکہ نےجوابی کارروائی کرتے ہوئے یمن کے ساحلی علاقےمیں ریڈار تنصیبات کونشانہ بنایا جس میں تین ریڈار تباہ ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون کےترجمان پیٹرکوک کاکہناہےکہ امریکی جہازوں نےیمن میں کوسٹل ریڈارسائٹس کونشانہ بنایاہے۔

پینٹاگون کےترجمان پیٹرکوک کے مطابق امریکی فضائی کارروائی میں تین ریڈارزتباہ کردیےگئے۔جوابی کارروائی کامقصدامریکی اہداف کادفاع ممکن بنانا تھا۔

ترجمان پینٹاگون کاکہناہےکہ ایئراسٹرائکس کامقصدیمنی تنازع کومزیدطول دینانہیں ہے۔امریکہ یمن میں تمام فریقوں کی تنازع کےحل کےلیےحوصلہ افزائی کرتاہے۔ان کا مزید کہناتھاکہ ابھی واضح طور پرنہیں بتاسکتےکہ یمن میں یہ ریڈارکس کےکنٹرول میں ہیں۔

مزید پڑھیں: یمن : امریکی بحری جہاز پر میزائل حملہ

یاد رہے کہ دو روز قبل یمن کے شہرالحدیدہ میں امریکی بحری جہاز ’ یو ایس ایس میسن‘ پر پھر میزائل حملہ کیا گیاتھا.میزائل سمندر میں گرا، جس کے باعث جہاز اور عملہ محفوظ رہے تھے۔

پینٹاگون کا کہنا ہے کہ گزشتہ اتوار کو بھی یمن کی حدود سے ایسا ہی ایک حملہ کیا گیا تھا جو ناکام رہا تھا،پینٹاگون نے میزائل حملے کا مناسب وقت پر بھرپور انداز میں جواب دینے کا اعلان کیا تھا۔

شامی تنازع:امریکہ اور روس کادوبارہ مذاکرات شروع کرنے کااعلان

واضح رہے کہ یہ فضائی حملے ایسے وقت پر کیے جارہے ہیں جب ایک بار پھرامریکہ اور روس نے شامی تنازعےسےمتعلق رواں ماہ معطل ہونے والے مذاکرات دوبارہ شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں