The news is by your side.

Advertisement

اسرائیلی جارحیت پر سلامتی کونسل کا اجلاس، امریکا اسرائیل کے بچاؤ کیلئے میدان میں آگیا

نیویارک : امریکہ کی مخالفت پر غزہ میں اسرائیلی جارحیت پر ہونے والا سلامتی کونسل کا اجلاس ملتوی کر دیا گیا ہے، اجلاس اب اتوار کو ہو گا۔

تفصیلات کے مطابق غزہ پر اسرائیل کے فضائی حملوں سے پیدا ہونے والی صورت حال پر غور کرنےکے لیے سلامتی کونسل کا اجلاس جمعے کو طلب کیا گیا تھا تاہم امریکا کی جانب سے مخالفت کے بعد ملتوی کردیا گیا.

اس حوالے سے امریکی وزیر خارجہ انتھونی بلنکن نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ امریکہ اجلاس روک نہیں رہا، چاہتا ہے کہ یہ اجلاس بعد میں بلایا جائے، امید ہے اس دوران سفارتکاری کو موقع ملے گا، ہم مشرق وسطیٰ پر کھلی بحث کے حامی ہیں.

انتھونی بلنکن کا کہنا تھا کہ ہمارا موقف واضح ہے کہ راکٹ حملے رکنے چاہئیں کیونکہ اس سے قیمتی انسانی جانیں ضائع ہو رہی ہیں۔

خیال رہے اس سے قبل امریکا نے سلامتی کونسل کے فلسطینی علاقوں کی صورت حال سے متعلق مجوزہ بیان پر بھی اعتراض کیا تھا جبکہ تُونس ، ناروے اور چین نے غزہ پر اسرائیل کے فضائی حملوں سے پیدا ہونے والی صورت حال پر غور کرنےکے لیے سلامتی کونسل کا اجلاس بلانے کی درخواست کی تھی۔

عرب میڈیا کے مطابق ذرائع نے بتایا ہے کہ امریکا سلامتی کونسل کو کوئی بیان جاری کرنے سے روک دے گا کیونکہ وہ اس بات میں یقین رکھتا ہے کہ رکن ممالک اجلاس کے بعد اسرائیل کی مذمت میں کوئی بیان جاری کرسکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں