پاکستان میں منی لانڈرنگ اوردہشت گردی سےمتعلق تحفظات ہیں‘ امریکہ -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں منی لانڈرنگ اوردہشت گردی سےمتعلق تحفظات ہیں‘ امریکہ

واشنگٹن: امریکی محکمہ خارجہ کی ترجمان ہیدر نوئرٹ کا کہنا ہے کہ امریکہ کو پاکستان میں منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کے حوالے تحفظات ہیں۔

تفصیلات کے مطابق واشنگٹن میں ترجمان امریکی محکمہ خارجہ ہیدرنوئرٹ نے پریس بریفنگ کے دوران کہا کہ پاکستان میں منی لانڈرنگ کی روک تھام کے قوانین پرعملدرآمد نہ ہونے پرتشویش ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایف اے ٹی ایف انسداد دہشت گردی، منی لانڈرنگ پرکریک ڈاؤن کرتی ہے، اجلاس میں کیا ہونے جا رہا ہے قبل ازوقت نہیں بتاسکتی۔

ترجمان امریکی محکمہ خارجہ نے کہا کہ فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کا ایجنڈا پرائیویٹ رکھنا چاہتے ہیں جبکہ انسداد دہشت گردی سے متعلق متعارف قانون کی تفصیلات ان کے پاس نہیں ہیں۔

ہیدرنوئرٹ نے کہا کہ پاکستان میں نئے آرڈیننس پرمعلومات حاصل کرنے کے بعد تبصرہ کروں گی۔


پاکستان میں ڈرون حملے برداشت نہیں کیےجائیں گے‘ احسن اقبال


خیال رہے کہ گزشتہ ہفتے 9 فروری کو امریکہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرداخلہ احسن اقبال کا کہنا تھا کہ پاکستان میں سیکیورٹی آپریشن کے لیے کسی سے بھیک نہیں مانگی، دہشت گردی کے خلاف جنگ اپنے وسائل سے لڑی۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 19 جنوری کو ترجمان امریکی محکمہ خارجہ ہیدر نوئرٹ کا کہنا تھا کہ انسدادِ دہشت گردی کے لیے پاکستان کو مزید اقدامات کی ضرورت ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں