امریکی نائب وزیرِ خارجہ ایلس ویلز کی دفترِ خارجہ آمد، وفود کی سطح پر مذاکرات -
The news is by your side.

Advertisement

امریکی نائب وزیرِ خارجہ ایلس ویلز کی دفترِ خارجہ آمد، وفود کی سطح پر مذاکرات

اسلام آباد: امریکی نائب وزیرِ خاجہ ایلس ویلز نے دفترِ خارجہ کا دورہ کیا، دورے کا مقصد ایلس ویلز کی وزارتِ خارجہ کے اعلیٰ حکام سے وفود کی سطح پر مذاکرات تھے۔

تفصیلات کے مطابق وزارتِ خارجہ کے اعلیٰ حکام سے مذاکرات کے لیے امریکی نائب وزیرِ خارجہ نے وفد کے ہم راہ دفترِ خارجہ کا دورہ کیا، پاکستانی وفد کی قیادت ایڈیشنل سیکرٹری فارن آفس آفتاب کھوکھر کر رہے تھے۔

پاکستان نے تعلقات کے فروغ کے لیے اقتصادی و تجارتی تعاون پر زور دیا

پاکستانی وفد میں وزارتِ داخلہ اور وزارتِ دفاع کے اعلیٰ افسران بھی شامل تھے، یہ ملاقات وزیرِ خارجہ شاہ محمود اور مائیک پومپیو کے درمیان گزشتہ دنوں ہونے والی بات چیت کے نتیجے میں ہوئی۔

وفود کی سطح پر ہونے والی ملاقات میں باہمی اعتماد اور احترام پر مبنی دو طرفہ تعلقات کے فروغ سے متعلق تبادلۂ خیال کیا گیا، پاکستان نے تعلقات کے فروغ کے لیے اقتصادی و تجارتی تعاون پر زور دیا۔

ملاقات میں پاکستان کی جانب سے عوام کی سطح پر روابط کو بڑھانے پر بھی زور دیا گیا، افغانستان میں امن کی صورتِ حال اور علاقائی سلامتی کا موضوع بھی زیرِ بحث آیا۔


یہ بھی پڑھیں:  پاک چین تعلقات نئی بلندیوں کوچھو رہے ہیں‘ ترجمان دفترخارجہ


دوسری طرف امریکی وفد نے بھی پاکستان کے ساتھ تعلقات کے فروغ کی ضرورت پر زور دیا، دونوں ممالک کے وفود کے مابین دو طرفہ تعلقات میں بہتری اور علاقائی امن سمیت مشترکہ مقاصد کے حصول کے لیے کوششوں پر اتفاق کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں