امریکہ تمام بین الاقوامی پروازوں میں لیپ ٹاپ لےجانے پرپابندی لگا سکتاہے -
The news is by your side.

Advertisement

امریکہ تمام بین الاقوامی پروازوں میں لیپ ٹاپ لےجانے پرپابندی لگا سکتاہے

واشنگٹن : امریکی ہوم لینڈ سیکورٹی کےسربراہ کا کہناہےکہ امریکہ تمام بین الاقوامی پروازوں میں لیپ ٹاپ لے جانے پر پابندی کےفیصلے پر غور کررہا ہے۔

تفصیلات کےمطابق امریکی ہوم لینڈ سیکورٹی کےسربراہ جان کیلی کا کہناہےکہ امریکہ میں دہشت گردی کا خطرہ ہے اور دہشت گرد امریکی جہاز گرانے کی منصوبہ بندی کررہے ہیں۔انہوں نےکہاکہ ہوسکتا ہے تمام بین الاقوامی پروازوں میں لیپ ٹاپ لےجانےپرپابندی لگادی جائے۔

جان کیلی کا کہناہےکہ ہم انٹیلی جنس رپورٹس حاصل کررہے ہیں اور یہ ایک جدید ترین خطرہ ہےتاہم انہوں نے اس حوالے سے مزید تفصیلات نہیں بتائی۔


امریکہ آنےوالی پروازوں پرالیکٹرانک اشیاءلانےپرپابندی کافیصلہ


خیال رہےکہ مارچ میں امریکہ کی جانب سے لگائی جانے والی پابندیاں اسمارٹ فون سے بڑی ڈیوائس پر ہیں۔ ترکی، مراکش، اردن، مصر، متحدہ عرب امارات، قطر، شعودی عرب اور کویت سے امریکہ جانے والی پروازوں پر ڈیوائس جیسے کہ لیپ ٹاپ وغیرہ ہاتھ میں لے کر سفر کرنے پر پابندی ہے۔

یاد رہےکہ امریکی حکومت نے پہلے ہی آٹھ مسلمان مسلم ممالک سے آنے جانے والی پروازوں پر لیپ ٹاپ لے جانے پر پابندی عائد کر رکھی ہے۔

واضح رہےکہ دوہفتے قبل ہی فیصلہ کیا گیا تھا کہ امریکہ اور یورپی یونین کا حصہ ممالک کے درمیان پروازوں پر یہ پابندی عائد نہیں کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں