The news is by your side.

Advertisement

واشنگٹن: امریکی شہریوں کا اٹارنی جنرل سے فوری مستعفی ہونے کا مطالبہ

واشنگٹن: امریکی شہریوں کا محکمہ انصاف کی عمارت کے باہر مظاہرہ، مطاہرین نے مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ اٹارنی جنرل نے عوام سے جھوٹ بولا ہے، انہیں فوری مستعفی ہوجانا چاھیئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی شہری بھی انصاف کے منتظر ہیں، شہریوں نے محکمہ انصاف کی عمارت کے باہر مظاہرہ کیا، مظاہرین نے احتجاج کرتے ہوئے کہا کہ اٹارنی جنرل جیف سیشنز نے امریکی قوم سے جھوٹ بولا ہے، وہ صدارتی انتخابات کی مہم کے دوران روسی سفارتکاروں سے رابطے میں رہے ہیں، لہذا انہیں فوری مستعفی ہوجانا چاھیئے۔

مزید پڑھیں:اٹارنی جنرل جیف، ٹرمپ کے لیے مشکلات کا سبب بن گئے

‌خیال رہے کہ گذشتہ سال امریکی انتخابات کے بعد امریکی انٹیلی جنس ایجنسی سی آئی اے نے دعوی کیا تھا کہ روس نے امریکہ کے حالیہ انتخابات میں ہیکنگ کی اور ڈونلڈ ٹرمپ کی حمایت میں کام کیا۔

مزید پڑھیں:روس نےامریکی انتخابات میں ہیکنگ کی،سی آئی اے

امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ نے سی آئی اے کے اعلیٰ عہدیدار کے حوالے سے بتایا کہ ایسے افراد کا پتہ لگایا گیاہے جن کے روسی حکومت سے رابطے تھے، جنہوں نے ہلیری کلنٹن کی انتخابی مہم کے چیئرمین اورڈیموکریٹک نیشنل کمیٹی سمیت دیگر افراد کی ہزاروں ہیک کی گئی ای میل روس کو فراہم کیں۔

مزید پڑھیں:امریکی انتخابات میں ہیکنگ‘روسی صدر ملوث تھے،امریکہ

بعد ازاں امریکہ نے دعوی کیا کہ انتخابات کے دنوں میں ہونے والی ہیکنگ میں روسی صدر پیوٹن ملوث تھے۔

مزید پڑھیں:امریکی انتخابات میں روسی ہیکنگ کی رپورٹ درست تھی،امریکی سی آئی اے کے نامزد سربراہ

یاد رہے کہ امریکی سی آئی اے کے نامزد سربراہ مائک پیم پیو نے کہا تھا کہ امریکی انتخابات میں روسی ہیکنگ کی رپورٹ درست تھی.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں