پادری رہا نہ ہوا تو ترکی پر مزید پابندیاں عائد ہوں گی، امریکا کی دھمکی pastor-freed
The news is by your side.

Advertisement

پادری رہا نہ ہوا تو ترکی پر مزید پابندیاں عائد ہوں گی، امریکا کی دھمکی

واشنگٹن : امریکا نے دہشت گردوں سے رابطے کے الزام میں گرفتار امریکی پادری کو رہا نہ کرنے کی صورت میں ترکی پر مزید اقتصادی پابندیاں عائد کرنے کی دھمکی دے دی۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی انتظامیہ کی جانب سے ترکی کو دھمکی دی گئی ہے کہ اگر امریکی پادری کو رہا نہیں کیا گیا تو امریکا ترکی پر مزید اقتصادی پابندیاں عائد کردے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ امریکی پادری اینڈریو براؤنسن کو ترک حکومت کے خلاف بغاوت کرنے والی دہشت گرد گروہوں سے رابطے کے الزام میں دو برس قبل گرفتار کیا گیا تھا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ امریکی پادری کی گرفتاری پر پیدا ہونے والا تنازعہ بظاہر دو اتحادی اور نیٹو کے رکن ممالک کا ایک دوسرے کی مصنوعات پر محصولات عائد اور پابندی عائد کرنے کا مسئلہ لگتا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا تھا کہ دونوں اتحادی ممالک کے درمیان تنازعے کا سب سے زیادہ اثر ترکی کی کرنسی لیرا پر پڑ رہا ہے اور جس کی قدر میں ڈالر میں جنوری کے بعد سے ابتک تین مرتبہ کمی ریکارڈ کی گئی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ حکومت کی جانب سے امریکا سے درآمد کی جانے والی مصنوعات پر اضافی محصولات عائد کرنے کے بعد ترک کرنسی لیرا رواں ہفتے آہستہ آہستہ دوبارہ اپنی قدر بحال کرے گی۔ تاہم امریکا کی جانب سے مزید اقتصادی پابندیوں کی دھمکی لیرا کی قدر میں اضافے کو روک سکتی ہیں۔

خیال رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے 10 اگست کو یہ اعلان کیا تھا کہ وہ ترکی سے امریکا میں دھاتوں اور دھاتی مصنوعات کی درآمدات پر عائد کردہ محصولات کو دوگنا کر رہے ہیں، جس کے بعد ترک کرنسی لیرا کی قدر میں ریکارڈ کمی واقع ہوئی تھی۔

واضح رہے کہ ترکی اور امریکا کے درمیان کئی دنوں سے تنازع کافی شدت اختیار کر چکا ہے، جس کی وجہ ماضی قریب میں ترکی میں ایک امریکی پادری کی گرفتاری بنی تھی۔

ترکی میں گرفتار امریکی پادری پر یہ الزام ہے کہ وہ ترکی میں دہشت گرد کارروائیوں میں ملوث ہے، تاہم امریکا نے مذکورہ الزامات کی تردید کی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں